Gjest ta fatt igjen Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Finns det noen oversikt på nettet med kort resyme over hva hver bok handler om? Jeg har nemlig bare lest de 2 eller 3 første (for et par år siden) men vil gjerne fortsette lesingen nå, og husker ikke hvor langt jeg var kommet... 0 Siter
Gjest ta fatt igjen Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 fuskemaker. Hæ? Jeg er vel ingen fuskemaker bare fordi jeg vil skumme gjennom litt av begynnelsen for å finne ut om det er bok 2 eller 3 jeg har lest? Gidder nemlig ikke lese hele boka om igjen, og jeg har dessuten ikke bøkene tilgjengelige selv. Vil bare kjøpe den neste i serien, som jeg ikke har lest. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 fuskemaker. Hvor mange sider er den nye boken om Harry Potter? Hvor langt er filmatiseringen kommet? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Hæ? Jeg er vel ingen fuskemaker bare fordi jeg vil skumme gjennom litt av begynnelsen for å finne ut om det er bok 2 eller 3 jeg har lest? Gidder nemlig ikke lese hele boka om igjen, og jeg har dessuten ikke bøkene tilgjengelige selv. Vil bare kjøpe den neste i serien, som jeg ikke har lest. Så du ikke det derre smiletrynet på slutten? Men fra spøk til alvor, -hva med å forsøke de britiske sidene til forfatteren? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Hvor mange sider er den nye boken om Harry Potter? Hvor langt er filmatiseringen kommet? Jeg vet ikke hvor mange sider den er på. Som sagt er jeg altfor lat til å lese orginalen i denne sommervarmen, men at den er ganske tykk tror jeg nok. Filmatiseringen er på bok 3 (eller 4?). Nei..jeg tror det er 3. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jeg vet ikke hvor mange sider den er på. Som sagt er jeg altfor lat til å lese orginalen i denne sommervarmen, men at den er ganske tykk tror jeg nok. Filmatiseringen er på bok 3 (eller 4?). Nei..jeg tror det er 3. Takk for svar i hvert fall. Jeg overveier å kjøpe den engelske versjonen å lese den i sommerferien, men jeg har dettet ut for en stund. Det kan da ikke være et problem å komme inn i det igjen? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Takk for svar i hvert fall. Jeg overveier å kjøpe den engelske versjonen å lese den i sommerferien, men jeg har dettet ut for en stund. Det kan da ikke være et problem å komme inn i det igjen? Jeg ville absolutt anbefalt å lese orginalen, uten tvil. Og har du vært i Harry land tidligere går det ganske greit å få hentet seg inn igjen. Det er det som er så skjønt med disse bøkene.. de krever liksom ikke så mye av deg 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jeg ville absolutt anbefalt å lese orginalen, uten tvil. Og har du vært i Harry land tidligere går det ganske greit å få hentet seg inn igjen. Det er det som er så skjønt med disse bøkene.. de krever liksom ikke så mye av deg Ja det er best å lese origianalene det er jeg enig i. Jeg har lest noen av bøkene og sett alle filmene. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Jeg vet ikke hvor mange sider den er på. Som sagt er jeg altfor lat til å lese orginalen i denne sommervarmen, men at den er ganske tykk tror jeg nok. Filmatiseringen er på bok 3 (eller 4?). Nei..jeg tror det er 3. *Skrik* Du er helt på jordet! Film 3 kom i fjor og film 4 kommer i høst/vinter såvidt jeg vet. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Hvor mange sider er den nye boken om Harry Potter? Hvor langt er filmatiseringen kommet? Den nyeste er på ca 600 sider. Og veldig spennende!:-) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 *Skrik* Du er helt på jordet! Film 3 kom i fjor og film 4 kommer i høst/vinter såvidt jeg vet. hvordan kunne jeg ta så feil! *klaske pannen* 0 Siter
Zarine Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg vet ikke hvor mange sider den er på. Som sagt er jeg altfor lat til å lese orginalen i denne sommervarmen, men at den er ganske tykk tror jeg nok. Filmatiseringen er på bok 3 (eller 4?). Nei..jeg tror det er 3. Den siste boka går det kjempefort å lese, eg blei ferdig no for nokre minutt sidan, fikk ikkje begynt på ordentleg før etter at gemalen hadde lest ferdig, så eg har vel tatt ein 450 sider i ettermiddag innimellom middagslaging, ungestell, legging... Går veldig radigt, så berre hopp i det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.