Gjest bebba Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Noen som kan hjelpe meg å tolke det når en mann skriver en beskrivelse av seg selv og sier at han er det ganske bra men...........I'm not happy happy go go...... 0 Siter
Aryane Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 han mener vel noe sånt som at han ikke er den typen som bare er ute etter en one-night stand, forsto ikke helt spørsmålet ditt, men happy happy go go er en betegnelse for en som stikker etter at han har fått det som han vil. 0 Siter
flisa Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 han mener vel noe sånt som at han ikke er den typen som bare er ute etter en one-night stand, forsto ikke helt spørsmålet ditt, men happy happy go go er en betegnelse for en som stikker etter at han har fått det som han vil. Det var da en merkelig måte å snakke på av en voksen mann...... 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Slik som jeg har lært det er det en/eller ei, som ikke lar seg pille på nesen og "går videre" uansett hvilke hindringer man møter på. Litt følelsesløs kan man kanskje si. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Det var da en merkelig måte å snakke på av en voksen mann...... Nå er ikke dette akkurat en bestemt (eller skal jeg si levende) mann som har snakket slik;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.