Gå til innhold

Fru Hagen på Grunerløkka

Anbefalte innlegg

Gjest bebba
Skrevet

Nå har gjengen blitt enig om å møtes på Fru Hagen på Grunerløkka. Håper det er en bra plass.

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

17

• laguna1365380434

10

• Prozak

7

• Gemini

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest bebba
Skrevet

Men hvis jeg ikke stemmer FrP?

Gjengen som jeg skal møte består i stor del av mennesker fra Midtøsten. De kom med dette forslaget. Prøver du å si til meg at denne kafeen er for tilhengere av Frp?

Gjest MrPimmel
Skrevet

Gjengen som jeg skal møte består i stor del av mennesker fra Midtøsten. De kom med dette forslaget. Prøver du å si til meg at denne kafeen er for tilhengere av Frp?

Alle andre blir kastet ut.

Gjest bebba
Skrevet

Alle andre blir kastet ut.

...........enn oss??????????????

Gjest MrPimmel
Skrevet

...........enn oss??????????????

Kan ikke folk fra midtøsten være medlemmer av FrP?

Gjest bebba
Skrevet

Kan ikke folk fra midtøsten være medlemmer av FrP?

Ikke i dette tilfellet når gruppen er fra Ap.

Skrevet

Da stikker dere opp på Noahs Ark i steden.

Gjest bebba
Skrevet

Da stikker dere opp på Noahs Ark i steden.

Hvorfor??????????Jeg får ikke med meg poenget her...........

Skrevet

Hvorfor??????????Jeg får ikke med meg poenget her...........

Fru Hagen er der alle vestkantfolk cruiser. Og om kvelden er det fullt av 20-åringer.

Jeg har aldri vært der, nettopp av den grunn. Sønnen min vanket der en liten periode da han var yngre.

Gjest bebba
Skrevet

Fru Hagen er der alle vestkantfolk cruiser. Og om kvelden er det fullt av 20-åringer.

Jeg har aldri vært der, nettopp av den grunn. Sønnen min vanket der en liten periode da han var yngre.

Hvis ikke det er noe verre enn at det finnes vestkantfolk der kan vi sikkert møtes der. Vi kommer jo alle steder fra.

Skrevet

Hvis ikke det er noe verre enn at det finnes vestkantfolk der kan vi sikkert møtes der. Vi kommer jo alle steder fra.

Jeg er skikkelig vestkantrasist også, de synes på lang avstand når de er ute på "østkanten". Det er så vidt de tør å bevege seg her, mange farlige folk her vet du. Kikker litt usikre rundt seg. Ganske morsomt å betrakte det.

Gjest bebba
Skrevet

Jeg er skikkelig vestkantrasist også, de synes på lang avstand når de er ute på "østkanten". Det er så vidt de tør å bevege seg her, mange farlige folk her vet du. Kikker litt usikre rundt seg. Ganske morsomt å betrakte det.

Det gjør meg ingenting når jeg skal sitte sammen med de jeg kjenner. Alle andre rundt kan gjøre hva de vil.

Skrevet

Er det en "hemmelig" Ap gjeng her på DOL - som i tillegg har bestemt seg for å møtes, uten å gi oss andre noen mulighet for å delta (tidspunkt etc)??

he-he....barnunger....:-)

laguna1365380434
Skrevet

Det er ikke HELT tilfellet altså..;-)

Jeg vet det hadde ord på seg for å være litt løkkavestish, men det er LENGE siden det var noe lille majorstua sted.

Helt Ok folk som går der,Ok musikk, og NYDELIG mat! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Det er helt allrighte folk der, bebba! :-)

Jeg skjønner ikke helt hva folk snakker om i de tråde her..Det haddelitt "ny-løkka" stempel tidligere, men det har nå ALDRI vært dominert av Frp velgere..(gudbedre!)

Dessuten mener jeg at det er en myte at "typiske grunerløkkevestkantere" noen gang stempte Frp.

Frp er harry og folkelig, og harruy og folkelig er vel nettopp det akkurat det "lille majarstua-folket" omtrent henger opp hvitløk&kors over dørene sine for å unngå å noen gang bli;-)

Og dessuten er det allslags folk der nå!

Kos dere!

laguna1365380434
Skrevet

Men Dorthe? Når var du på fru hagen sist?;-)

Det har mistet "tronen" sånn ca i 1997;-)

Litt pregløst, men det er ikke særlig preben altså.

:-)

Skrevet

Det er ikke HELT tilfellet altså..;-)

Jeg vet det hadde ord på seg for å være litt løkkavestish, men det er LENGE siden det var noe lille majorstua sted.

Helt Ok folk som går der,Ok musikk, og NYDELIG mat! :-)

Kanskje jeg skal stikke innom en dag da. Det er liksom stedet vi har holdt oss helt unna.

Skrevet

Men Dorthe? Når var du på fru hagen sist?;-)

Det har mistet "tronen" sånn ca i 1997;-)

Litt pregløst, men det er ikke særlig preben altså.

:-)

Jeg har som sagt aldri vært der. Det er da så mange andre bedre steder men hvis du anbefaler det så kan vi jo stikke innom.

De har forøvrig nydelig saganaki på Lille Hellas. Sånn hvis du skal ut å snackse en dag, du vet, ikke sulten ikke mett ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...