Gå til innhold

Fru Hagen på Grunerløkka

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har som sagt aldri vært der. Det er da så mange andre bedre steder men hvis du anbefaler det så kan vi jo stikke innom.

De har forøvrig nydelig saganaki på Lille Hellas. Sånn hvis du skal ut å snackse en dag, du vet, ikke sulten ikke mett ;o)

Vi må snacke (eller ta en øl! Eller begge deler! :-)) en av dagene!

Gjerne Lille Hellas! :-)

Fruen er ikke noe stam eller favorittsted, det er litt pregløst,, både på musikk og klientell, men maten er god.

det skinte bare gjennom at du ikke hadde gått dit på en stund, da det har mista det aller, aller meste av sånn klysete vest profil;-)

Er det ikke coma som er for fastboende vestere nå da? (eller det kan OGSÅ ha forandret seg, jeg går ikke der..) Også er jo Scuba for tilreisende vest..Og DET; det er et jævlig sted det..(underlig plassering forresten, rett nedenfor fylletriangelen liksom..Skulle ikke tro at Preben&co gikk dit..)

:-)

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

17

• laguna1365380434

10

• Prozak

7

• Gemini

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vi må snacke (eller ta en øl! Eller begge deler! :-)) en av dagene!

Gjerne Lille Hellas! :-)

Fruen er ikke noe stam eller favorittsted, det er litt pregløst,, både på musikk og klientell, men maten er god.

det skinte bare gjennom at du ikke hadde gått dit på en stund, da det har mista det aller, aller meste av sånn klysete vest profil;-)

Er det ikke coma som er for fastboende vestere nå da? (eller det kan OGSÅ ha forandret seg, jeg går ikke der..) Også er jo Scuba for tilreisende vest..Og DET; det er et jævlig sted det..(underlig plassering forresten, rett nedenfor fylletriangelen liksom..Skulle ikke tro at Preben&co gikk dit..)

Det er lenge siden jeg var på Coma og på Scuba har jeg aldri vært. Jeg havner først på olaf ryes og så sklir vi nedover

Jeg ringer deg jeg eller så kan vel du slå på tråden :o).

laguna1365380434
Skrevet

Det er lenge siden jeg var på Coma og på Scuba har jeg aldri vært. Jeg havner først på olaf ryes og så sklir vi nedover

Jeg ringer deg jeg eller så kan vel du slå på tråden :o).

Det kan jeg gjøre..:-) Det blir gøy!

Jeg må dog kulen litt før jeg finner på noen som helst slags sprell,jeg har nemlig IKKE respektert vond fot, derimot har jeg humpa rundt på den, og nå tar den igjen og vil være i ro et par dager..;-)

Skrevet

Jeg må dog kulen litt før jeg finner på noen som helst slags sprell,jeg har nemlig IKKE respektert vond fot, derimot har jeg humpa rundt på den, og nå tar den igjen og vil være i ro et par dager..;-)

Å - jeg har også lyst til å være med på Lille Hellas... *smiske litt*

(Dorthe har nr. mitt tror jeg, i alle fall mail/msn)

Skrevet

Sjokka!

Dere er jo mer fordomsfulle enn selv de mest inngrodde frognerfruene jo!

Skrevet

Jeg og!

Skrevet

Jeg er skikkelig vestkantrasist også, de synes på lang avstand når de er ute på "østkanten". Det er så vidt de tør å bevege seg her, mange farlige folk her vet du. Kikker litt usikre rundt seg. Ganske morsomt å betrakte det.

Du - det der er sant - eller altså, de verste ser du ikke engang.

For en del år tilbake hadde jeg en ekstrajobb der vi normalt jobbet i sentrum, men unntaksvis fikk oppdrag på løkka. Han jeg jobbet sammen med, fra beste vestkant et sted, hadde kun vært på Grünerløkka EN gang i hele sitt liv, og det var som en utflukt mens han gikk på barne- eller ungdomsskolen. Etter hans beskrivelse var det en utflukt for å se hvordan det var på østkanten (mulig at hans snobbethet gjorde at motivene for utflukten ble endret litt ift. skolens egentlige intensjoner).

Men han var skikkelig anti-anti altså, helt håpløs!

Sjøl har jeg bodd i Asker, Bærum - og på Oslos østkant, uten at det ene har vært så mye bedre eller verre enn det andre. Bare annerledes.

Skrevet

Jeg reiser snart på sykehuset. Vet ikke vilken dag enda. Kanskje til helga.

Gjest bebba
Skrevet

Er det en "hemmelig" Ap gjeng her på DOL - som i tillegg har bestemt seg for å møtes, uten å gi oss andre noen mulighet for å delta (tidspunkt etc)??

he-he....barnunger....:-)

Jeg vet ikke om noen Ap.gjeng fra Midtøsten her på dol;)

Skrevet

Det er ikke HELT tilfellet altså..;-)

Jeg vet det hadde ord på seg for å være litt løkkavestish, men det er LENGE siden det var noe lille majorstua sted.

Helt Ok folk som går der,Ok musikk, og NYDELIG mat! :-)

Det er litt for jeg-vil-være-hipp-og-kul for min smak. Men slikt er det jo med store delere av løkka :-)

"...................................."

laguna1365380434
Skrevet

Det er litt for jeg-vil-være-hipp-og-kul for min smak. Men slikt er det jo med store delere av løkka :-)

"...................................."

Jeg synes de har slappa av på den jeg..(men de var sånn før..)

Uten at dette er noe stam/favorittsted for meg.

laguna1365380434
Skrevet

Bli med da!:-)

Det hadde jo vært superhyggelig!

Og nå er jo finværet tilbake og alt..(håper det blir..)

Dorthe har mitt nr også, så hun får være organitorisk mastermind her..:-)

laguna1365380434
Skrevet

Sjokka!

Jeg har i hvertfall aldri påstått at jeg ikke er fordumsfull;-)

Jeg er faktisk fordomsfull som bare fy;-)

Og jeg forbeholder meg retten tilå være det også, særlig mot enkelte av klubbene og barene her i byen altså.

Så det så.

Bare noe tull at man på død og liv må tolere alt og alle.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg og!

Sleng deg med davel! :-)

Skrevet

Jeg har i hvertfall aldri påstått at jeg ikke er fordumsfull;-)

Jeg er faktisk fordomsfull som bare fy;-)

Og jeg forbeholder meg retten tilå være det også, særlig mot enkelte av klubbene og barene her i byen altså.

Så det så.

Bare noe tull at man på død og liv må tolere alt og alle.

Kritikken mot frognerfruene har jo alltid gått på at de har vært så fordomsfulle og lite tolerante. Men så viser det seg altså at grunerløkkadamene er like ille, og til og med stolte av det.

Glasshusstenkasting må være en ny sport!

Skrevet

Du - det der er sant - eller altså, de verste ser du ikke engang.

For en del år tilbake hadde jeg en ekstrajobb der vi normalt jobbet i sentrum, men unntaksvis fikk oppdrag på løkka. Han jeg jobbet sammen med, fra beste vestkant et sted, hadde kun vært på Grünerløkka EN gang i hele sitt liv, og det var som en utflukt mens han gikk på barne- eller ungdomsskolen. Etter hans beskrivelse var det en utflukt for å se hvordan det var på østkanten (mulig at hans snobbethet gjorde at motivene for utflukten ble endret litt ift. skolens egentlige intensjoner).

Men han var skikkelig anti-anti altså, helt håpløs!

Sjøl har jeg bodd i Asker, Bærum - og på Oslos østkant, uten at det ene har vært så mye bedre eller verre enn det andre. Bare annerledes.

Det ser faktisk ut som de er på sightseeing og noen ser til og med ut som de føler seg litt skremte mens andre derimot er modige.

Skrevet

Sleng deg med davel! :-)

Ja! - Gemini, Dorteh, du og jeg? - blir bra det! hehe

Skrevet

Sjokka!

Jeg er "vestkantrasist" jeg. Venninnene mine og dattera mi erter meg stadig pga det. Selv om han frognersnobben dattera mi er sammen med er han hyggelig nok han.

Men jeg har møtt hyggelige folk fra vestkanten også da.

Skrevet

Kritikken mot frognerfruene har jo alltid gått på at de har vært så fordomsfulle og lite tolerante. Men så viser det seg altså at grunerløkkadamene er like ille, og til og med stolte av det.

Glasshusstenkasting må være en ny sport!

Det er ingen som har kritisert noen vestkantfruer her inne da. Men vi kan jo le litt av dem ;o)

Skrevet

Ja! - Gemini, Dorteh, du og jeg? - blir bra det! hehe

Ok, da ordner jeg opp da. Når jeg kommer tilbake igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...