Gå til innhold

Fru Hagen på Grunerløkka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sleng deg med davel! :-)

Skal dere ut på lændet en tur da? Jeg reiser denne uka jeg men jeg tar med meg laptopen så jeg kommer nok til å dole.

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

17

• laguna1365380434

10

• Prozak

7

• Gemini

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg synes de har slappa av på den jeg..(men de var sånn før..)

Uten at dette er noe stam/favorittsted for meg.

:-)

Mulig - lenge siden jeg har vært der. Men slik er det jo på en del andre utesteder på løkka også, ja. Tea Loung, f.eks. Fryktelig arrogant sted. Null poeng å gå med mindre man er en haug med kjentfolk som kan okkupere et hjørne.

"......................................."

Skrevet

Mulig - lenge siden jeg har vært der. Men slik er det jo på en del andre utesteder på løkka også, ja. Tea Loung, f.eks. Fryktelig arrogant sted. Null poeng å gå med mindre man er en haug med kjentfolk som kan okkupere et hjørne.

Tea Lounge er helt forferdelig. Det er jo bare skrekkelige steder som blir dratt fram her. Og så er det så mange hyggelig steder rundt her.

Skrevet

Tea Lounge er helt forferdelig. Det er jo bare skrekkelige steder som blir dratt fram her. Og så er det så mange hyggelig steder rundt her.

Jada. Jeg gikk litt på Kafé 33 før, og det var et noenlunne ok og brunt sted.

"......................................"

Skrevet

For å forsvare litt:

De kan sine saker i bardisken på Tea Lounge

Og maten på Coma er fortreffelig.

Skrevet

Jada. Jeg gikk litt på Kafé 33 før, og det var et noenlunne ok og brunt sted.

"......................................"

Ja, der er det ok.

Ikke tal om at jeg går et sted pilsen koster over 50 kr. Helst bør den koste rundt 40.

Ellers så går jeg mest på cafeer og drikker kaffe og akkurat nå er det deilig å kjøpe med seg en cafelatte på nettkafeen og gå ut i parken og sette seg.

Skrevet

For å forsvare litt:

"De kan sine saker i bardisken på Tea Lounge"

Vel...det tror jeg når jeg ser det, selv om jeg ikke nekter på det. Men det er flere steder hvor det er flinke folk bak baren, uten at det har noe som helst å si for stedet, klientellet og atmosfæren.

".................................."

Skrevet

Ja, der er det ok.

Ikke tal om at jeg går et sted pilsen koster over 50 kr. Helst bør den koste rundt 40.

Ellers så går jeg mest på cafeer og drikker kaffe og akkurat nå er det deilig å kjøpe med seg en cafelatte på nettkafeen og gå ut i parken og sette seg.

Steder hvor pilsen koster særlig mye under 50,- begynner jo å bli relativt sjeldne, da.

Men jeg er enig :-)

Kaffe Latte og sånt skvip er det ytterst sjeldent jeg drikker.

"..................................."

Skrevet

For å forsvare litt:

Bartenderen på 4brødre er suveren til å lage coctails og prisen ligger godt under prisene på Tea Lounge. Og så er det mange flere hyggelige mennesker der.

Gjest bebba
Skrevet

Sjokka!

Dere er jo mer fordomsfulle enn selv de mest inngrodde frognerfruene jo!

Jeg forstår ikke hvorfor du kommer med dette svaret til innlegget mitt?????? Hva er fordomsfullt ved å spørre hva andre mener om en kafe i byen?

Gjest bebba
Skrevet

Steder hvor pilsen koster særlig mye under 50,- begynner jo å bli relativt sjeldne, da.

Men jeg er enig :-)

Kaffe Latte og sånt skvip er det ytterst sjeldent jeg drikker.

"..................................."

Jeg trodde at du var såpass ung at du tilhørte kaffe-lattegenerasjonen??

Ikke noe for oldiser som meg.

Skrevet

Jeg trodde at du var såpass ung at du tilhørte kaffe-lattegenerasjonen??

Ikke noe for oldiser som meg.

Latte er kvinnfolkdrikke :-)

Neida - jeg bare foretrekker vanlig kaffe som regel, uten at jeg har noe imot hverken latte, machiato, capuchino e.l.

".................................."

Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor du kommer med dette svaret til innlegget mitt?????? Hva er fordomsfullt ved å spørre hva andre mener om en kafe i byen?

Ingen fare, det var ikke ment som et svar til deg, (med mindre du bor på grunerløkka og har samme meninger som disse damene under da.) Det var mer en kommentart til hele tråden, og ikke verd en ny tråd. :-)

Skrevet

Det ser faktisk ut som de er på sightseeing og noen ser til og med ut som de føler seg litt skremte mens andre derimot er modige.

Men hvor mye er du på beste vestkant og føler deg helt "hjemme" da? ;-)

Skrevet

Skal dere ut på lændet en tur da? Jeg reiser denne uka jeg men jeg tar med meg laptopen så jeg kommer nok til å dole.

Bytur først, landet neste gang :-)

Skrevet

Men hvor mye er du på beste vestkant og føler deg helt "hjemme" da? ;-)

Aldri, jeg får angst når jeg kommer forbi youngtorget ;o)

Skrevet

Aldri, jeg får angst når jeg kommer forbi youngtorget ;o)

Ikke så rart at vestkantfruene føler seg litt utilpass på løkka da vel? ;-)

Skrevet

Ingen fare, det var ikke ment som et svar til deg, (med mindre du bor på grunerløkka og har samme meninger som disse damene under da.) Det var mer en kommentart til hele tråden, og ikke verd en ny tråd. :-)

Nåja...jeg tror ikke du uten videre kan kalle holdningene overfor såkalte "frogner-fruer" for fordommer. Det er fortsatt en egenoppnevnt "elite" som holder til på visse steder vest i Oslo, og som på tross av at alle ler av det, likevel forsøker å opprettholde et kunstig sosialt klasseskille. De er latterlige - på samme måten som noen fra Løkka eller Grønland mener at alle vest for slottet er sånn og sånn.

Jeg har bodd overalt i Oslo i løpet av ganske mange år, og visse forskjeller er det, både på holdninger og folk. (Og Løkka scorer absolutt ikke spesiellt høyt der)

"....................................."

Skrevet

Ikke så rart at vestkantfruene føler seg litt utilpass på løkka da vel? ;-)

Nei, det er ikke det da ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...