Gå til innhold

hva? noen som vet noe om jern tab?

Anbefalte innlegg

KIKKIS1365380883

hei, jeg oppdaget nettopp da eg var på do at min avføring er svart.. har lest at det kan være indre blødninger, blir naturligvis skremt.. jeg har nettopp begynt på jern tab, duroferon.kan de være årsaken? jeg har vært dårlig før da jeg brukte dem, men fikk beskjed om å starte på ny kur nå. 5 mmnd siden jeg fødte sist.ellers har jeg hatt smerter i ryggen og høyre bryst, men de har forsvunnet..... rygg plager har jeg alltid hatt, så jeg tror neppe det har noe å si.... vil nå bare høre om det er noen med samme prob, eller om dere vet noe om dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191020-hva-noen-som-vet-noe-om-jern-tab/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fra Felleskatalogen for et jerntilskudd:

"Avføringen kan få en mørk farge."

Ingen fare, med andre ord.

Med vennlig hilsen

Jerntabletter gjør avføringen mørk eller svart. Det samme gjør forøvrig også rødvin.

Et tips. Ta jerntablettene sammen med appelsincuice. Da taes en mye større menge opp i tarmen. Juicen og tablettene må "møtes" i magen. Kanskje kan dette gi en noe bedre avføring.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...