flisa Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Man må alltid passe på å ikke ta med seg det man har lyst til å kjøpe seg noe nytt av *konspirerer* 0 Siter
favn Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Det var lurt! Takk for at du delte det med meg, det var jo genialt! Ja, ikke sant? Jeg er en ekte drasser og ingen minimalist når det gjelder pakking, så den der er jeg stolt av. Håper ferien er / ble bra 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Ja, ikke sant? Jeg er en ekte drasser og ingen minimalist når det gjelder pakking, så den der er jeg stolt av. Håper ferien er / ble bra Ferien ble bra den! Den kofferten jeg hadde med meg til Praha var pakket smart, akkurat nok med klær. Men den kofferten som stod igjen i bilen og skulle brukes på familiebesøk, den var stappfull, og vi brukte nesten ikke noe av klærene. Men ferien var super, god mat, mye og se på, teater, shopping, ah deilig. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.