Gå til innhold

Sovende/hvilende nattevakt

Anbefalte innlegg

Mista nikket
Skrevet

Er det noen som vet om det finnes bestemmelser ang.rommet som de hvilende nattevaktene skal ha?

Jeg har søkt litt rundt og jeg sett på AML, men jeg kan ikke finne noentingen om det.

Er det opp til arbeidsgiver og gi nattevakta en krok etter eget forgotbefinnelse eller er det regulert etter en eller annen lov.

Håper det er noen som kan hjelpe meg.

Gjest bebba
Skrevet

Dette skulle jeg gjerne vist noe om. Jobber av og til som vikar på slike vakter, og har aldri tenkt på dette.

Mista nikket
Skrevet

Dette skulle jeg gjerne vist noe om. Jobber av og til som vikar på slike vakter, og har aldri tenkt på dette.

Tror det er veldig forskjellig rundt omkring. Leste et sted at det var eger rom på ca 5m2 og eget bad/dusj på 4m2. Vi har en sliten sofa på et kontor.

Gjest Pimpi
Skrevet

Tror det er veldig forskjellig rundt omkring. Leste et sted at det var eger rom på ca 5m2 og eget bad/dusj på 4m2. Vi har en sliten sofa på et kontor.

Bedre en ingenting da, jeg får ikke sove på jobb jeg.... :(

Mista nikket
Skrevet

Bedre en ingenting da, jeg får ikke sove på jobb jeg.... :(

Men da får du vel betalt for hele vakta de da:-) Det gjør ikke jeg.

Gjest Pimpi
Skrevet

Men da får du vel betalt for hele vakta de da:-) Det gjør ikke jeg.

jo får betalt hele tiden mens jeg er der ja-ellers hadde jeg bytta jobb hehe..

Men jeg HAR sovet på jobb :) Tok meg en hvilert en gang og to på nattevakter og tidlig morgenvakter hihi *hysj*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...