Gjest aci Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Jeg VET!:-I Mens jeg sikkert får en kulepenn fra Oslokommune..;-) Hvordan gikk det med sårstellet? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 Hvordan gikk det med sårstellet? Fint! Det ser allerede litt mindre usunt ut! :-) 0 Siter
Freya Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Fint! Det ser allerede litt mindre usunt ut! :-) Samboeren min datt i vinter i en isete slalombakke og skled nedover hele henget. Han skrubbet opp begge underarmene, og det væsket bra en tid, ja! Han sovnet på skinnsofaen noen dager etter, og da han våknet, hadde han "grodd" fast til sofaen. *fnis* 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 Samboeren min datt i vinter i en isete slalombakke og skled nedover hele henget. Han skrubbet opp begge underarmene, og det væsket bra en tid, ja! Han sovnet på skinnsofaen noen dager etter, og da han våknet, hadde han "grodd" fast til sofaen. *fnis* Au! Da skal jeg IKKE sovne på sofaen, hvertfall..;-) Ser for det for meg, må ha hjelp tilå rippe meg løs, og halve skuldra henger igjen på trekket..;-) Blærgh. :-) 0 Siter
Freya Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Au! Da skal jeg IKKE sovne på sofaen, hvertfall..;-) Ser for det for meg, må ha hjelp tilå rippe meg løs, og halve skuldra henger igjen på trekket..;-) Blærgh. :-) Det gjelder kanskje bare på skinnsofaer? Kanskje det skjedde en slags mutasjon, og kua i sofaen prøvde å transplantere seg over på samboeren? hihi Du bør kanskje ha på en kompress med noe slags salvebandasje under så det ikke fester seg og du river av hele skorpa når du skal skifte kompressen. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 Det gjelder kanskje bare på skinnsofaer? Kanskje det skjedde en slags mutasjon, og kua i sofaen prøvde å transplantere seg over på samboeren? hihi Du bør kanskje ha på en kompress med noe slags salvebandasje under så det ikke fester seg og du river av hele skorpa når du skal skifte kompressen. Det er sikkert lurt, takk!:-) Nå har jeg noen slike kompresser som er festet på en måte at de drar med seg halve hårveksten under armen når jeg bytter..Gratis waxing..;-) Like greit også, noen av sårene var så godt oppe i armhulen at jeg ikke får barbert, så hadde det ikke vært for kompresslimet hadde jeg måttet vurdere å gå hippie..;-) Æsj.;-) 0 Siter
Freya Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Det er sikkert lurt, takk!:-) Nå har jeg noen slike kompresser som er festet på en måte at de drar med seg halve hårveksten under armen når jeg bytter..Gratis waxing..;-) Like greit også, noen av sårene var så godt oppe i armhulen at jeg ikke får barbert, så hadde det ikke vært for kompresslimet hadde jeg måttet vurdere å gå hippie..;-) Æsj.;-) Hihi! Stakkars deg altså, men jeg må bare le litt. Sår er deilig, gitt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.