flisa Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 PÅ 80-tallet var jeg medlem i alle de bokklubber som var - det var på den tiden jeg hadde Palisander veggseksjon med barskap.....den gang tok jeg av de fargerike bokomslagene og kastet de, slik at bøkene skulle se pene ut i hylla - med gulltrykk etc...........nå spyr jeg av det, Nå har jeg lyse Bjørk Bollyhyller fra gulv til tak - og hater de hyllene som har de bøkene uten varetrekk. Det er mye koseligere med de fargerike trekkene, mye lettere å finne igjen "godsakene" også. Men hvem vet - hva gjør jeg om 10 år? 0 Siter
Gjest rydder i dag Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Ja hva gjør man med slike ting som irriterer? Rydder det bort eller lar det være slik det er? 0 Siter
flisa Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Skrevet 17. juli 2005 Ja hva gjør man med slike ting som irriterer? Rydder det bort eller lar det være slik det er? Lar det være - stort sett 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.