Gjest MrPimmel Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Ja, gullsmeden er nok ute etter å ødelegge folks arvesmykker, det får man så fornøyde kunder av... Ikke bevisst tror jeg, en gullsmed er avhengig av et godt lokalrykte, men det meste av reparasjoner går i "svartekassa", så de reparerer gjerne også. Ei lokal dame fikk til og med ny diamant av gullsmeden gratis da en datt ut av den ny, dyre ringen hennes. 0 Siter
Sofline Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 ikkenoe - tar bare litt i en kaffekopp og legger smykkene oppi - så skyller jeg alt etterpå i en sil og klapper det tørt i et håndkle. Særlig steiner og sånn blir veldig pene da - alt av froppsfett etc. blir borte og zalo er skånsomt Fungerer annet oppvaskmiddel (dvs. ikke av merket Zalo)? 0 Siter
flisa Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Fungerer annet oppvaskmiddel (dvs. ikke av merket Zalo)? vet ikke :-) trofast mot zalo jeg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.