KIKKIS1365380883 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 jeg har 4 barn, den minste på 5 mnd.først ble mens min borte, så fikk jeg brystsmerter(de er borte nå)så fikk jeg vondt i ryggen (det har jeg alltid hatt) kun på høyre side denne gangen, så det er litt rart, så fikk jeg litt puste prob. jeg kom meg på legevakta der tok de urin prøve for å sjekke om jeg var gravid: nei, det var jeg ikke. målte blodsukkeret mitt for å se om det kunne være sukkersyke: det var det ikke, eneste de fant ut var at jeg hadde jern mangel også fikk jeg en zyrtek.. allergi tab... syntes jeg ble bedre, så jeg avbestillte time hos fastlege, litt dårlig råd denne mnd..så jeg syntes ikke jeg trengte denne timen, dessuten ble han sur på meg å kalte meg en hypokonder å sa at det der er ikke noe å bry seg om.. dette sa han bare via tlf, uten å ha sett på meg.. i går måtte jeg på toalettet der oppdaget jeg til min store forskrekkelse at jeg hadde svart avføring.. jeg har også hatt en del håravfall i det siste.. jeg vet at svart avføring kan komme av jern tab, men hva med alt dette andre da? hvor er mens? hva kan dette være? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191047-heijeg-er-s%C3%A5-usikker-bare-fler-%C3%A5-fler-ting-som-skjer-p%C3%A5-en-gang/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.