Gå til innhold

mensen etter angrepille..

Gjest massespørsmålålurepå

Anbefalte innlegg

Gjest massespørsmålålurepå
Skrevet

min mens er ganske uregelmessig fra før, kommer ofte opptil 10 dager for sent. denne gangen venter jeg den mot slutten av juli, men så lurer jeg på om en angrepille jeg tok igår påvirker dette slik at jeg kan vente den enda senere?eller tidligere? hadde håpet på å slippe mensen i beg. og midten av august..

og en annen ting, siden min mens er så uregelmessig, hvordan skal jeg gjøre hvis jeg vil ta noe for å utsette mensen?er vel slik at man skal ta tabl. så og så lenge før man venter mensen, men jeg vet aldri sikkert når den kommer... og hvis jeg først har fått mensen, er det da ingenting jeg kan gjøre for å stoppe-utsette den?

Skrevet

Angrepillen kan nok tukle til syklusen din.

Men du kan jo få en regelmessig syklus med p-piller da. Og utsette mensen med de. Monofase-piller som fx. Yasmin er vel de beste i så måte. Vet om flere som bruker de, og som går på flere pillebrett sammenhengende, og bare tar en pille-pause og har mensen fx en gang i halvåret eller i alle fall med flere måneders opphold.

Gjest ikkenånei
Skrevet

Om du tok angrepilla i går, kommer du snart til å begynne å blø, og blø og blø i et par uker, tenker jeg. Tror jeg blødde i godt og vel to uker den gangen jeg tok angrepilla selv, og hører andre si det samme.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Om du tok angrepilla i går, kommer du snart til å begynne å blø, og blø og blø i et par uker, tenker jeg. Tror jeg blødde i godt og vel to uker den gangen jeg tok angrepilla selv, og hører andre si det samme.

Ja, særlig!!!

Gjest ikkenånei
Skrevet

Ja, særlig!!!

Er faktisk sant. Er som å ha mensen i to uker i strekk, bare mye tynnere.

Jeg snakker ikke om å blø ihjel akkurat, da! Hehe... men det tar utrolig laaaang tid før det slutter å blø.

Helt sant. Men så funker alt som det skal igjen etterpå.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Er faktisk sant. Er som å ha mensen i to uker i strekk, bare mye tynnere.

Jeg snakker ikke om å blø ihjel akkurat, da! Hehe... men det tar utrolig laaaang tid før det slutter å blø.

Helt sant. Men så funker alt som det skal igjen etterpå.

He he..så for meg masse blod i mange uker jeg nå.

Men mulig det altså, jeg har ikke hørt om det før =)

Skrevet

Jeg fikk mensen tidligere da jeg tok angrepillen.

Skrevet

Jeg gjorde ikke det, men jeg fikk mensen to ganger på en måned.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...