Line Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Er temmelig bekymret for en venn av meg som sliter mye uten å vise det utad. Han vil gjerne prate med en dyktig psykolog, men av ulike grunner har han dårlig erfaring så langt. Men han trenger definitivt hjelp, og ganske fort også... Noen som har en flink og erfaren psykolog å anbefale? 0 Siter
Line Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Skrevet 17. juli 2005 Nils Håvard Dahl? :-) Holder han til i Trondheim? Jeg har navnet på en annen jeg vet er veldig flink, men tror han er veldig fullbooket også. ) 0 Siter
Prozak Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Nils Håvard Dahl? :-) Han er ikke psykolog, han er psykiater. Og det er to fullstendig forskellige ting. "....................................." 0 Siter
Line Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Skrevet 17. juli 2005 Han er ikke psykolog, han er psykiater. Og det er to fullstendig forskellige ting. "....................................." Stemmer det. Spørs om kompisen kanskje kunne hatt bruk for det og... jeg blir skremt når jeg får sånne sms som jeg har fått av ham noen ganger nå.... :-/ 0 Siter
flisa Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Han er ikke psykolog, han er psykiater. Og det er to fullstendig forskellige ting. "....................................." Det vet jeg :-) 0 Siter
flisa Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Holder han til i Trondheim? Jeg har navnet på en annen jeg vet er veldig flink, men tror han er veldig fullbooket også. ) NHD er visst psykiater han leste litt fort.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.