Gå til innhold

Dyktig psykolog i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er temmelig bekymret for en venn av meg som sliter mye uten å vise det utad. Han vil gjerne prate med en dyktig psykolog, men av ulike grunner har han dårlig erfaring så langt. Men han trenger definitivt hjelp, og ganske fort også...

Noen som har en flink og erfaren psykolog å anbefale?

Skrevet

Nils Håvard Dahl? :-)

Holder han til i Trondheim?

Jeg har navnet på en annen jeg vet er veldig flink, men tror han er veldig fullbooket også.

:o)

Skrevet

Nils Håvard Dahl? :-)

Han er ikke psykolog, han er psykiater. Og det er to fullstendig forskellige ting.

"....................................."

Skrevet

Han er ikke psykolog, han er psykiater. Og det er to fullstendig forskellige ting.

Stemmer det. Spørs om kompisen kanskje kunne hatt bruk for det og...

jeg blir skremt når jeg får sånne sms som jeg har fått av ham noen ganger nå....

:-/

Skrevet

Det vet jeg :-)

Skrevet

Holder han til i Trondheim?

Jeg har navnet på en annen jeg vet er veldig flink, men tror han er veldig fullbooket også.

:o)

NHD er visst psykiater han :) leste litt fort....:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...