Line Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Reiser til Portugal på onsdag, men har foreløpig ingen reiserute. Skal være tre netter i Lisboa, har jeg bestemt meg for, men deretter aaaaaner jeg ikke hvor jeg skal dra. Noen som kjenner landet, og som kan anbefale steder å besøke? Planen er å reise "nedover Portugal og bortover Spania". ) Algarve har jeg vært i, og det frister ikke noe videre å dra dit igjen. Skal forøvrig stort sett bo på ungdomsherberger. 0 Siter
Gjest sussilei Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg ville reist nordover - mot Porto, med noen stopp på veien, feks ett i Nazare. Var veldig fint for 16 år siden Ville også absolutt holdt meg borte fra Algarve! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg ville reist nordover - mot Porto, med noen stopp på veien, feks ett i Nazare. Var veldig fint for 16 år siden Ville også absolutt holdt meg borte fra Algarve! Hihi, jeg var i Porto og Nazaré 4 år etter deg. Og sovnet på tyrefeking, er det mulig.. :-) 0 Siter
Line Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 Jeg ville reist nordover - mot Porto, med noen stopp på veien, feks ett i Nazare. Var veldig fint for 16 år siden Ville også absolutt holdt meg borte fra Algarve! Har fått noen tips fra bestevenninna mi, som jobber på et reisebyrå i Sevilla. Hun anbefaler også Nasaré, så jeg tror jeg må ta en tur dit, samt til Sintra, som også skal være veldig fint. Jeg vet ingenting om plassen selv.. 0 Siter
Gjest sussilei Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Har fått noen tips fra bestevenninna mi, som jobber på et reisebyrå i Sevilla. Hun anbefaler også Nasaré, så jeg tror jeg må ta en tur dit, samt til Sintra, som også skal være veldig fint. Jeg vet ingenting om plassen selv.. Sintra var også kjempefint - for 16 år siden Og sikkert fremdeles. Men det ligger jo like ved Lisboa, så du trenger ikke overnatte der. Er du sikker på at 3 dager i Lisboa er nok ? Jeg synes det er en kjempehyggelig, spennende, flott by. Der var jeg i fjor, så informasjonen om byen er altså litt mer oppdatert.... 0 Siter
Line Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Skrevet 19. juli 2005 Sintra var også kjempefint - for 16 år siden Og sikkert fremdeles. Men det ligger jo like ved Lisboa, så du trenger ikke overnatte der. Er du sikker på at 3 dager i Lisboa er nok ? Jeg synes det er en kjempehyggelig, spennende, flott by. Der var jeg i fjor, så informasjonen om byen er altså litt mer oppdatert.... Tror jeg skal ta fire netter, bare jeg får fikset overnatting et eller annet sted. So far no luck... Får finne noe når jeg kommer nedover, for nå har jeg ikke tid til å lete på nettet lenger 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.