Gjest Marese Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 jeg synes Dokka virker ganske tragisk. Hva er deres favoritter? 0 Siter
amber sun Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Jeg ville ikke bodd i Hønefoss, og på neste vil-ikke-bo-på-plass ligger Drammen. Sorry dere som kanskje bor der :-/ 0 Siter
Sofline Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Sarpsborg! Hva er galt med Sarpsborg? :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Hele østfold, omtrent. Fysj og fy. Og for en direkte kvalmende dialekt. Sørlandet kommer tett i teten, og mange steder på vestlandet er uaktuelle. "........................................" 0 Siter
Gjest Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Hele østfold, omtrent. Fysj og fy. Og for en direkte kvalmende dialekt. Sørlandet kommer tett i teten, og mange steder på vestlandet er uaktuelle. "........................................" Hva er galt med sørlandet da?? *skuler stygt* 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Hele østfold, omtrent. Fysj og fy. Og for en direkte kvalmende dialekt. Sørlandet kommer tett i teten, og mange steder på vestlandet er uaktuelle. "........................................" Trondheim da? ;o) 0 Siter
Freya Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Trondheim da? ;o) Der ville jeg bodd, hvis det ikke hadde vært for at det er så j*vla dyrt å bruke bil i den byen! Synes det er pes å ta buss også. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Jeg har ikke sett meg ut noe spesielt sted. Men små bygder hvor det bor intolerante og sladrete mennesker kunne jeg ikke bosatt meg i. 0 Siter
Prozak Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Trondheim da? ;o) Har bodd utenfor Trondheim før, og har hatt (og har) familie der, så jeg kjenner byen godt. Trondheim er helt ålreit :-) "...................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Hva er galt med sørlandet da?? *skuler stygt* Heh-heh...si det :-) Neida, mange fine steder på sørlandet. Men jeg er ikke overbegeistret for den bløde dialekten. Men det er sikkert en vanesak :-) "...................................." 0 Siter
Gjest kyststripa Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Hele Østfold (grusom dialekt, kjedelig plass) Drammen Hønefoss Rjukan Otta Vennesla(grusom dialekt) Setesdalen(av samme grunn) Alle innlandssteder/byer som ikke ligger ved sjøen Med andre ord, kunne bare tenke meg å bo ved kysten. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Har bodd utenfor Trondheim før, og har hatt (og har) familie der, så jeg kjenner byen godt. Trondheim er helt ålreit :-) "...................................." Hadde det ikke vært for at jeg har sett deg inne på galleriet så hadde jeg blitt redd for at vi er i slekt nå... ;o) 0 Siter
Velouria Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Kommer nok aldri til å bosette meg spesielt langt nord i landet, men det er bare fordi jeg liker å ha venner og familie innen fem timers kjøretur 0 Siter
Osiris Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Jeg kunne nok ikke ha bodd i Bergen eller Kristiansand. Begge er meget vakre byer som er ok å reise til for korte perioder, men bo der? Nei takk. Blir nok boende i Trondheim, stortrives når jeg går over Bybroa og ser bryggerekka nedover elva. 0 Siter
Prozak Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Hadde det ikke vært for at jeg har sett deg inne på galleriet så hadde jeg blitt redd for at vi er i slekt nå... ;o) Skummelt :-) "................................" 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Bergen og Oslo. + Alle små, gudsforlatte plasser =) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Bergen og Oslo. + Alle små, gudsforlatte plasser =) Alt nord for Tr.heim 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.