Gå til innhold

Hvilken by/sted ville dere IKKE bodd?

Anbefalte innlegg

Gjest Marese
Skrevet

jeg synes Dokka virker ganske tragisk.

Hva er deres favoritter?

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

7

• Prozak

6

• flisa

4

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg ville ikke bodd i Hønefoss, og på neste vil-ikke-bo-på-plass ligger Drammen.

Sorry dere som kanskje bor der :-/

Skrevet

Hele østfold, omtrent. Fysj og fy. Og for en direkte kvalmende dialekt. Sørlandet kommer tett i teten, og mange steder på vestlandet er uaktuelle.

"........................................"

Skrevet

Hele østfold, omtrent. Fysj og fy. Og for en direkte kvalmende dialekt. Sørlandet kommer tett i teten, og mange steder på vestlandet er uaktuelle.

Hva er galt med sørlandet da??

*skuler stygt*

;)

Skrevet

Trondheim da? ;o)

Skrevet

Trondheim da? ;o)

Der ville jeg bodd, hvis det ikke hadde vært for at det er så j*vla dyrt å bruke bil i den byen! :) Synes det er pes å ta buss også.

Skrevet

Jeg har ikke sett meg ut noe spesielt sted. Men små bygder hvor det bor intolerante og sladrete mennesker kunne jeg ikke bosatt meg i.

Skrevet

Trondheim da? ;o)

Har bodd utenfor Trondheim før, og har hatt (og har) familie der, så jeg kjenner byen godt. Trondheim er helt ålreit :-)

"...................................."

Skrevet

Hva er galt med sørlandet da??

*skuler stygt*

;)

Heh-heh...si det :-)

Neida, mange fine steder på sørlandet. Men jeg er ikke overbegeistret for den bløde dialekten. Men det er sikkert en vanesak :-)

Gjest kyststripa
Skrevet

Hele Østfold (grusom dialekt, kjedelig plass)

Drammen

Hønefoss

Rjukan

Otta

Vennesla(grusom dialekt)

Setesdalen(av samme grunn)

Alle innlandssteder/byer som ikke ligger ved sjøen

Med andre ord, kunne bare tenke meg å bo ved kysten.

Skrevet

Har bodd utenfor Trondheim før, og har hatt (og har) familie der, så jeg kjenner byen godt. Trondheim er helt ålreit :-)

Hadde det ikke vært for at jeg har sett deg inne på galleriet så hadde jeg blitt redd for at vi er i slekt nå... ;o)

Skrevet

Kommer nok aldri til å bosette meg spesielt langt nord i landet, men det er bare fordi jeg liker å ha venner og familie innen fem timers kjøretur ;)

Skrevet

Jeg kunne nok ikke ha bodd i Bergen eller Kristiansand. Begge er meget vakre byer som er ok å reise til for korte perioder, men bo der? Nei takk.

Blir nok boende i Trondheim, stortrives når jeg går over Bybroa og ser bryggerekka nedover elva.

Skrevet

Hadde det ikke vært for at jeg har sett deg inne på galleriet så hadde jeg blitt redd for at vi er i slekt nå... ;o)

Skummelt :-)

"................................"

Gjest M.Angelica
Skrevet

Bergen og Oslo. + Alle små, gudsforlatte plasser =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Bergen og Oslo. + Alle små, gudsforlatte plasser =)

Alt nord for Tr.heim

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...