Gå til innhold

Hvilken by/sted ville dere IKKE bodd?

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

7

• Prozak

6

• flisa

4

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

mariaflyfly
Skrevet

Drammen, Bergen, Trondheim og Kløfta.

Skrevet

Alt sørom Trondheim. Jeg har bodd på sørlandet i fem år, og aldri mer. Nå bor jeg i Trondheim og stortrives, kjempefin by og relativt kort vei hjem. Kunne aldri tenkt meg å forflytte meg lenger sør igjen.

Skrevet

Det er ikke alle som bor i kommunal leilighet fordi om de bor i Oslo da,

Uansett, jeg er glad jeg ikke bor der, har hørt masse dritt om den blokka fra en bekjent.

Skrevet

Skummelt :-)

"................................"

Vi er ikke det da. :o)

Klikket meg litt videre fra galleriet - den kattepusen din er nyyyydelig! Ikke så verst han som har den på fanget heller! ;o)

Skrevet

Henger meg på den "alt nord for Trondheim" blir litt lang vinter der i nord:)

Skrevet

Nå har jeg tenkt en stund på dette, men jeg kommer ikke på bare ett sted. Men jeg ville ikke bodd nord for Trondheim, langt inn i innlandet eller i Oslo (pga. boligprisene-har bodd der).

mariaflyfly
Skrevet

Glemte Rauland. Helt klart. Glem alt jeg sa tidligere!

Skrevet

Vi er ikke det da. :o)

Klikket meg litt videre fra galleriet - den kattepusen din er nyyyydelig! Ikke så verst han som har den på fanget heller! ;o)

Det er et gammelt bilde av "mor i huset", det. Hun forsvant for et par uker siden, så nå er det bare datteren og "bestemor" igjen her.

"......................................."

Gjest Sarpingen
Skrevet

Hva er galt med Sarpsborg? :-)

Det stinker?

Skrevet

Heh-heh...si det :-)

Neida, mange fine steder på sørlandet. Men jeg er ikke overbegeistret for den bløde dialekten. Men det er sikkert en vanesak :-)

"...................................."

Åå, den blaude dialekta æ så fiiin at! :D

Og ja; det er mange flotte plasser her på Sørlandet!

*skryter*

Skrevet

Bergen og Oslo. + Alle små, gudsforlatte plasser =)

Små, gudsforlatte plasser kan være kjempekoselige!

Så det så!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Små, gudsforlatte plasser kan være kjempekoselige!

Så det så!

Ja, jeg vet. Er oppvokst på et =) Så den plassen er kanskje unntaket.. Når jeg blir gammel så kanskje =)

Skrevet

Det stinker?

Jeg bodde der i 18 år og merket ingen stank. Det er Moss som er kjent for lukt...

Skrevet

Hva er galt med Sarpsborg? :-)

Den gir meg ingenting - den er flat og trist og har dårlig Chi :)

Skrevet

Den gir meg ingenting - den er flat og trist og har dårlig Chi :)

Dèt kan jeg godt være enig i....

Skrevet

Hele østfold, omtrent. Fysj og fy. Og for en direkte kvalmende dialekt. Sørlandet kommer tett i teten, og mange steder på vestlandet er uaktuelle.

"........................................"

Halden er jo skjønn da :)

Gjest mallet
Skrevet

Hvor som helst på østlandet eller i midt-norge.

Skrevet

Jeg bodde der i 18 år og merket ingen stank. Det er Moss som er kjent for lukt...

Ja der bodde jeg fra jeg var 5 til jeg var 12 :-) Nesten så fislukt ble "hjemmekjært" hehe

Skrevet

Ja der bodde jeg fra jeg var 5 til jeg var 12 :-) Nesten så fislukt ble "hjemmekjært" hehe

Huff og huff... :-) Jeg er halvt mossing selv, men har aldri bodd der ordentlig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...