Gimmick Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg tror du må nord for Polarsirkelen for å kunne snakke om lange strenge vintre. Og det er ganske langt nord for Trondheim; i mye av Nord-Trøndelag er det kystklima med milde, korte vintre i hovedsak. Østlandet, derimot, forbinder jeg med lange kalde vintre (har bodd der i 26 år). Ja, man har visst litt forskjellige oppfatninger av ting, men Troms og Finnmark er det litt for kaldt i! 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Ja, man har visst litt forskjellige oppfatninger av ting, men Troms og Finnmark er det litt for kaldt i! DET kan jeg skrive under på, ja! 0 Siter
Gjest sussilei Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg ville ikke bodd i Hønefoss, og på neste vil-ikke-bo-på-plass ligger Drammen. Sorry dere som kanskje bor der :-/ Hvorfor ikke Hønefoss!! Fornærma 0 Siter
amber sun Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Hvorfor ikke Hønefoss!! Fornærma Unnskyld, men det bare er et sånt sted jeg ikke liker... Ikke personlig ment, det er bare en subjektiv mening. Hønefoss blir sånn, ja, mellom alle stoler. Verken fugl eller fisk, og ikke noe som er attraktivt. Men altså, det er fra en som bare har kjørt gjennom. jeg kjenner ingen i Hønefoss, og jeg har heller ikke vært der på noen år. Kanskje ville du aldri bodd her i Stavanger.? 0 Siter
Gjest sussilei Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Unnskyld, men det bare er et sånt sted jeg ikke liker... Ikke personlig ment, det er bare en subjektiv mening. Hønefoss blir sånn, ja, mellom alle stoler. Verken fugl eller fisk, og ikke noe som er attraktivt. Men altså, det er fra en som bare har kjørt gjennom. jeg kjenner ingen i Hønefoss, og jeg har heller ikke vært der på noen år. Kanskje ville du aldri bodd her i Stavanger.? Jeg synes Stavanger er en fin by, men jeg ville nok blitt klin sprø av klimaet, hvis det er noe i nærheten av klimaet i Kristiansand og/eller Bergen. Hønefoss er undervurdert som sted. Det er nært marka, nært badevann og elver, nær fjell og nær Oslo med alle tilbudene, relativt trygt for barn, frisk luft, greie folk, men litt rare..... Selve byen er ikke spennende, men det er mye bra i området. Så det så ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.