Gå til innhold

Hvilken by/sted ville dere IKKE bodd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror du må nord for Polarsirkelen for å kunne snakke om lange strenge vintre. Og det er ganske langt nord for Trondheim; i mye av Nord-Trøndelag er det kystklima med milde, korte vintre i hovedsak.

Østlandet, derimot, forbinder jeg med lange kalde vintre (har bodd der i 26 år).

Ja, man har visst litt forskjellige oppfatninger av ting, men Troms og Finnmark er det litt for kaldt i!:)

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

7

• Prozak

6

• flisa

4

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Mom33
Skrevet

Ja, man har visst litt forskjellige oppfatninger av ting, men Troms og Finnmark er det litt for kaldt i!:)

DET kan jeg skrive under på, ja!

Gjest sussilei
Skrevet

Jeg ville ikke bodd i Hønefoss, og på neste vil-ikke-bo-på-plass ligger Drammen.

Sorry dere som kanskje bor der :-/

Hvorfor ikke Hønefoss!!

Fornærma :(

Skrevet

Hvorfor ikke Hønefoss!!

Fornærma :(

Unnskyld, men det bare er et sånt sted jeg ikke liker...

Ikke personlig ment, det er bare en subjektiv mening. Hønefoss blir sånn, ja, mellom alle stoler. Verken fugl eller fisk, og ikke noe som er attraktivt. Men altså, det er fra en som bare har kjørt gjennom. jeg kjenner ingen i Hønefoss, og jeg har heller ikke vært der på noen år.

Kanskje ville du aldri bodd her i Stavanger.?

;)

Gjest sussilei
Skrevet

Unnskyld, men det bare er et sånt sted jeg ikke liker...

Ikke personlig ment, det er bare en subjektiv mening. Hønefoss blir sånn, ja, mellom alle stoler. Verken fugl eller fisk, og ikke noe som er attraktivt. Men altså, det er fra en som bare har kjørt gjennom. jeg kjenner ingen i Hønefoss, og jeg har heller ikke vært der på noen år.

Kanskje ville du aldri bodd her i Stavanger.?

;)

Jeg synes Stavanger er en fin by, men jeg ville nok blitt klin sprø av klimaet, hvis det er noe i nærheten av klimaet i Kristiansand og/eller Bergen.

Hønefoss er undervurdert som sted. Det er nært marka, nært badevann og elver, nær fjell og nær Oslo med alle tilbudene, relativt trygt for barn, frisk luft, greie folk, men litt rare..... Selve byen er ikke spennende, men det er mye bra i området.

Så det så :) !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...