Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på bytur med shopping i går, en skikkelig fin jentedag! :)

Men er det bare jeg som får noia av å gå inn i små butikker alene og bare titte? Føler at ekspeditøren følger meg med argusøyne, til slutt blir det bare dumt å ikke kjøpe noe liksom. Mye bedre å være i en stor butikk og fikle litt med ting på egen hånd, synes jeg. :)

Gjest ikke fast nick i dag
Skrevet

nei du er nok ikke alene. Jeg føler det på samme måte.

Skrevet

nei du er nok ikke alene. Jeg føler det på samme måte.

Jeg er nok en katastrofe når det gjelder pruting. Har ikke prøvd, får nesten blackout bare ved tanken. ;)

Skrevet

Jeg får også noia av sånt. Synes ikke jeg får ro på meg til å se på tingene når ekspeditøren bare glor på meg. Jeg liker heller ikke å bli spurt om jeg trenger hjelp-jeg spør heller selv hvis jeg skal ha det.

Gjest Wanderlust
Skrevet

Nei, du er ikke alene om det. Jeg får alltid dårlig samvittighet hvis jeg går igjen uten å kjøpe noe, nesten så jeg sniker meg ut.

Men så har du de andre da, som selv i store butikker ikke engang kikker på vareutvalget men istedet leter opp en ekspeditør og brøler ut: "Kan du hjelpe meg litt her. Jeg skulle hatt ei bukse".

Skrevet

Nei, du er ikke alene om det. Jeg får alltid dårlig samvittighet hvis jeg går igjen uten å kjøpe noe, nesten så jeg sniker meg ut.

Men så har du de andre da, som selv i store butikker ikke engang kikker på vareutvalget men istedet leter opp en ekspeditør og brøler ut: "Kan du hjelpe meg litt her. Jeg skulle hatt ei bukse".

Hehe... Det siste hadde nok ikke falt meg inn engang. Jeg vil "gjøre shøl"! :)

Skrevet

Jeg får også noia av sånt. Synes ikke jeg får ro på meg til å se på tingene når ekspeditøren bare glor på meg. Jeg liker heller ikke å bli spurt om jeg trenger hjelp-jeg spør heller selv hvis jeg skal ha det.

Ja, samme her. Og motsatt - når man TRENGER litt hjelp av en ekspeditør - så er de som støvsugd vekk fra jordens overflate. :)

Skrevet

Sånn er jeg også og jeg trodde jeg var alene om det!!! Hvis det er en liten butikk og det ikke er noen andre kunder der så kan jeg godt finne på å gå rett forbi selv om jeg har lyst til å gå inn. Snodig.

Skrevet

Jeg er nok en katastrofe når det gjelder pruting. Har ikke prøvd, får nesten blackout bare ved tanken. ;)

Jeg har prutet et par ganger! Og ettersom folk får hakeslepp når en nordmann pruter i Norge så har jeg fått det til den prisen jeg ville. :o)

Første gangen var på ei platemesse og jeg pruta litt for å få råd til flere plater fra samme selger, det er jo lov!

Andre gangen var på martnan nå i vår. Jeg samler på små hestefigurer og fant en hos en selger, men hadde en tier for lite på meg. Så på ham og smilte forførende:"Jeg tar den hvis jeg kan prute den ned en tier?" Han bare smilte og jeg fikk den. :o)

Men å prute i butikker? Aldri!

Skrevet

Sånn er jeg også og jeg trodde jeg var alene om det!!! Hvis det er en liten butikk og det ikke er noen andre kunder der så kan jeg godt finne på å gå rett forbi selv om jeg har lyst til å gå inn. Snodig.

Jeg hadde med meg venninna mi inn i butikken da, men siden det var jeg som ville inn der og se, så følte jeg liksom "ansvaret" for at vi var der. Hehe. Mye rart man skal bekymre seg over.

Skrevet

Jeg har prutet et par ganger! Og ettersom folk får hakeslepp når en nordmann pruter i Norge så har jeg fått det til den prisen jeg ville. :o)

Første gangen var på ei platemesse og jeg pruta litt for å få råd til flere plater fra samme selger, det er jo lov!

Andre gangen var på martnan nå i vår. Jeg samler på små hestefigurer og fant en hos en selger, men hadde en tier for lite på meg. Så på ham og smilte forførende:"Jeg tar den hvis jeg kan prute den ned en tier?" Han bare smilte og jeg fikk den. :o)

Men å prute i butikker? Aldri!

Samboeren er ram på å prute, han gjør det alltid! Han er den som har kjeften med seg av oss, og hvis det er noe vi skal, så lar jeg ham stå for snakkingen. Dumt, jeg vet det, men det er så deilig å ha en sånn en tilgjengelig! :)

Skrevet

Jeg har det på samme måten. Jeg tenkte senest på det i går, da gikk jeg forbi noen små butikker hvor jeg så ting i vinduene jeg hadde lyst på. Men jeg gikk allikevel ikke inn.

Jeg liker det heller ikke når ekspeditøren glor på meg. Eller når hun omtrent kommer etter meg inn i prøverommet og spør "hvordan går det her, da?".

Jeg har ikke så mye sans for klærne som selges på f.eks. H&M, men liker store kjeder nettop fordi jeg får være i fred og se meg om og prøve ting uten pågående selgere.

Skrevet

Å, takk for at andre også har det slik. Jeg trodde at det var sykelig angst! :-)

Skrevet

Jeg har det på samme måten. Jeg tenkte senest på det i går, da gikk jeg forbi noen små butikker hvor jeg så ting i vinduene jeg hadde lyst på. Men jeg gikk allikevel ikke inn.

Jeg liker det heller ikke når ekspeditøren glor på meg. Eller når hun omtrent kommer etter meg inn i prøverommet og spør "hvordan går det her, da?".

Jeg har ikke så mye sans for klærne som selges på f.eks. H&M, men liker store kjeder nettop fordi jeg får være i fred og se meg om og prøve ting uten pågående selgere.

Kanskje vi i denne tråden bør alliere oss og dra på en shoppingrunde innom alle de hyggelige småbutikkene vi ellers ikke tør å gå inn i? ;)

Skrevet

Å, takk for at andre også har det slik. Jeg trodde at det var sykelig angst! :-)

Hihi, kanskje ikke alle tør å innrømme hvor teite de er. :)

Skrevet

Kanskje vi i denne tråden bør alliere oss og dra på en shoppingrunde innom alle de hyggelige småbutikkene vi ellers ikke tør å gå inn i? ;)

He he, kanskje det ja. Det blir jo ikke så skummelt hvis man er flere. Da stirrer kanskje ikke ekspeditøren på MEG hele tiden, men må vie litt oppmerksomhet til dere andre også :)

Skrevet

He he, kanskje det ja. Det blir jo ikke så skummelt hvis man er flere. Da stirrer kanskje ikke ekspeditøren på MEG hele tiden, men må vie litt oppmerksomhet til dere andre også :)

Ja, nettopp. Så kan vi øve oss i kor: "Nei takk, vi bare KIKKER!" :)

Skrevet

Ja, samme her. Og motsatt - når man TRENGER litt hjelp av en ekspeditør - så er de som støvsugd vekk fra jordens overflate. :)

Ja, når man skal ha hjelp har de alltid kaffepause...

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Jeg er motsatt. Og håpløs på å shoppe klær, så jeg liker en hyggelig selger med peil.

Derfor blir jeg temmelig gretten når jeg bare får ei berte på 19 år og 40 kilo som OVERHODET ikke har peil, og helt tydelig driter i at buksa ikke er pen på meg...! *snøft*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Uff ja.

Å spesielt der det er ingen andre kunder og betjeningen kommer springende mot deg for å hjelp

*HJELP*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...