Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er motsatt. Og håpløs på å shoppe klær, så jeg liker en hyggelig selger med peil.

Derfor blir jeg temmelig gretten når jeg bare får ei berte på 19 år og 40 kilo som OVERHODET ikke har peil, og helt tydelig driter i at buksa ikke er pen på meg...! *snøft*

Enig! Lurer på om det er et tegn på at jeg begynner å bli gammel at jeg faktisk foretrekker ekspeditører som minst er like gammel som meg?

Gjest butikkmedarbeider
Skrevet

Artig å lese innleggene her! Har nevnt dette for sjefen, men h*n er nå fast bestemt på at vi vil selge mer hvis vi først hilser, så sikter oss inn på en av dere og slår til.

Selv løper jeg ut av butikken igjen når jeg finner ut at jeg er den eneste kunden. Popin er verst. De maser om siste mote innen bukser selv om du skal ha en genser. Liker heller ikke kioskene som prakker på meg boller og kaker når jeg bare er ute etter en kopp kaffe.

Skrevet

Artig å lese innleggene her! Har nevnt dette for sjefen, men h*n er nå fast bestemt på at vi vil selge mer hvis vi først hilser, så sikter oss inn på en av dere og slår til.

Selv løper jeg ut av butikken igjen når jeg finner ut at jeg er den eneste kunden. Popin er verst. De maser om siste mote innen bukser selv om du skal ha en genser. Liker heller ikke kioskene som prakker på meg boller og kaker når jeg bare er ute etter en kopp kaffe.

Ja & ja! Følte meg helt forfulgt da alle tre ansatte i butikken på Karl Johan høylytt hilste "HEI!!!!" - den ene til og med 2 ganger.

Hyggelig med oppmerksom og hjelpsom betjening, men for mye av det gode når man blir "overfalt".

Stakkars ansatte, de har sikkert fått instrukser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...