Lillemus Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Jeg er motsatt. Og håpløs på å shoppe klær, så jeg liker en hyggelig selger med peil. Derfor blir jeg temmelig gretten når jeg bare får ei berte på 19 år og 40 kilo som OVERHODET ikke har peil, og helt tydelig driter i at buksa ikke er pen på meg...! *snøft* Enig! Lurer på om det er et tegn på at jeg begynner å bli gammel at jeg faktisk foretrekker ekspeditører som minst er like gammel som meg? 0 Siter
Gjest butikkmedarbeider Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Artig å lese innleggene her! Har nevnt dette for sjefen, men h*n er nå fast bestemt på at vi vil selge mer hvis vi først hilser, så sikter oss inn på en av dere og slår til. Selv løper jeg ut av butikken igjen når jeg finner ut at jeg er den eneste kunden. Popin er verst. De maser om siste mote innen bukser selv om du skal ha en genser. Liker heller ikke kioskene som prakker på meg boller og kaker når jeg bare er ute etter en kopp kaffe. 0 Siter
lex Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Artig å lese innleggene her! Har nevnt dette for sjefen, men h*n er nå fast bestemt på at vi vil selge mer hvis vi først hilser, så sikter oss inn på en av dere og slår til. Selv løper jeg ut av butikken igjen når jeg finner ut at jeg er den eneste kunden. Popin er verst. De maser om siste mote innen bukser selv om du skal ha en genser. Liker heller ikke kioskene som prakker på meg boller og kaker når jeg bare er ute etter en kopp kaffe. Ja & ja! Følte meg helt forfulgt da alle tre ansatte i butikken på Karl Johan høylytt hilste "HEI!!!!" - den ene til og med 2 ganger. Hyggelig med oppmerksom og hjelpsom betjening, men for mye av det gode når man blir "overfalt". Stakkars ansatte, de har sikkert fått instrukser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.