amber sun Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 *puuh* Da har jeg hatt ryddesjau. I veskejungelen min... Nå har jeg sortert ut og kastet 10 (!) vesker som jeg aldri bruker. I skapet står nå laina opp 9 vesker av ulik type, farge og design, som jeg faktisk bruker mer eller mindre ofte. :-D Hææærlig å kaste litt innimellom!! 0 Siter
Freya Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Oh yes, det er det! Jeg hadde en sjau nå nylig, 2 søppelsekker med klær, en søppelsekk med ytterklær og en sekk med sko gikk til Frelsesarmeen. Fint med litt ryddigere klesskap! (Dessuten påskudd til å kjøpe noe nytt! Hehe...) 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Du hadde altså 19 vesker??? Jeg har 5 jeg... Og jeg bruker stort sett bare 2 - 3 av dem. 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Wow! Har bare stelleveska jeg. Har noen fler i et skap her et sted, kanskje jeg skal rydde i det skapet en dag... der er det mye rart tror jeg. 0 Siter
Gimmick Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Hehe, har 2 vesker jeg:) Men jeg rydda i skapet på badet idag, sånt lite et og kasta en full(!) bærepose med skit.. Fortsatt var det mye der.. hvordan er det mulig!? Kasta en sekk med klær fra skapet her om dagen og! Godt å bli kvitt litt gammelt! 0 Siter
amber sun Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Skrevet 17. juli 2005 Oh yes, det er det! Jeg hadde en sjau nå nylig, 2 søppelsekker med klær, en søppelsekk med ytterklær og en sekk med sko gikk til Frelsesarmeen. Fint med litt ryddigere klesskap! (Dessuten påskudd til å kjøpe noe nytt! Hehe...) "Dessuten påskudd til å kjøpe noe nytt! Hehe...) " *kremt* jepp. Det er alltid plass til en ny veske, eller et nytt par med sko *s* 0 Siter
amber sun Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Skrevet 17. juli 2005 Du hadde altså 19 vesker??? Jeg har 5 jeg... Og jeg bruker stort sett bare 2 - 3 av dem. Stemmer, 19 vesker...det har blitt noen i løpet av noen år, da. Jeg liker så godt å kjøpe dem, og noen får man jo også gratis når man bestiller ting osv. Uansett er det bare dumt å ha mange en aldri bruker. 0 Siter
amber sun Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Skrevet 17. juli 2005 Wow! Har bare stelleveska jeg. Har noen fler i et skap her et sted, kanskje jeg skal rydde i det skapet en dag... der er det mye rart tror jeg. Det blir nok flere vesker på deg når tuppa di blir litt større Da kan du jo dra på shopping og finne et par snertne vesker *S* 0 Siter
amber sun Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Skrevet 17. juli 2005 Hehe, har 2 vesker jeg:) Men jeg rydda i skapet på badet idag, sånt lite et og kasta en full(!) bærepose med skit.. Fortsatt var det mye der.. hvordan er det mulig!? Kasta en sekk med klær fra skapet her om dagen og! Godt å bli kvitt litt gammelt! Badeskapet, ja...hm det er visst snart på tide med en titt der også. Det får bli neste helg, kanskje.? 0 Siter
Freya Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 "Dessuten påskudd til å kjøpe noe nytt! Hehe...) " *kremt* jepp. Det er alltid plass til en ny veske, eller et nytt par med sko *s* Jepp, var på bytur i går, og det ble selvsagt et par nye sko på meg da... 0 Siter
bb71 Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Oj! Det var mange vesker du hadde da. Jeg slipper å rydde vesker jeg, holder meg til stelleveska og en lurvete hjemmetovet en... 0 Siter
amber sun Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Skrevet 17. juli 2005 Oj! Det var mange vesker du hadde da. Jeg slipper å rydde vesker jeg, holder meg til stelleveska og en lurvete hjemmetovet en... Sånn går det når man liker å shoppe vesker litt vel ofte... ;-D 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Jeg så en flott veske her en dag vi var i byen, men mannen min sa at han bare kunne finne en i skapet som jeg har glemt ut at jeg har... Men av og til må jeg ha en ny veske! Og jeg holder også på med rydding i skap, for jeg vil ikke ha liggende ting som bare ligger der... 0 Siter
amber sun Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Skrevet 17. juli 2005 Jeg så en flott veske her en dag vi var i byen, men mannen min sa at han bare kunne finne en i skapet som jeg har glemt ut at jeg har... Men av og til må jeg ha en ny veske! Og jeg holder også på med rydding i skap, for jeg vil ikke ha liggende ting som bare ligger der... hahaha, samme sier mannen min. Han lurer også på om jeg har plass til alle veskene Men nå har jeg jo rydda plass for nye, så... *S* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 "Dessuten påskudd til å kjøpe noe nytt! Hehe...) " *kremt* jepp. Det er alltid plass til en ny veske, eller et nytt par med sko *s* Jeg er helt enig der! 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Det blir nok flere vesker på deg når tuppa di blir litt større Da kan du jo dra på shopping og finne et par snertne vesker *S* Jepp, for å være helt ærlig så klarer jeg ikke for alt i verden å huske hva slags veske jeg brukte før hun ble født. Men vet jo at jeg brukte en veske... Ja, jeg tror jeg må rydde i det skapet. Men ikke nå... 0 Siter
Gimmick Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Badeskapet, ja...hm det er visst snart på tide med en titt der også. Det får bli neste helg, kanskje.? hehe, for å ikke snakke om kjøkkenskap ol... Men neste gang du skal kaste vesker så si ifra a:) 0 Siter
Gjest catchy Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Du må ikke KASTE veskene da, menneske! Gi de til et loppemarked eller bruktbutikk, eller gi dem til venner og bekjente. 0 Siter
amber sun Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 Du må ikke KASTE veskene da, menneske! Gi de til et loppemarked eller bruktbutikk, eller gi dem til venner og bekjente. Loppemarked tenkte jeg faktisk ikke på.... ...får gjøre det neste gang 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.