cider Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Jeg har funnet ut at kjæresten jeg har vært sammen med i over ett år har drevet et dobbelt spill. Han har hatt meg + en annen jente HELE dette året. Han sa hele tiden at jeg var hans liv og hvor mye han elsket meg. Dumme meg har trodd på alt hva han har sagt.. Han eier en restaurant og jeg tenkte det er grunnen til at vi treffes så sjelden, men det var visst ikke bare jobben som hindret oss.. Jeg er sykelig sjalu og jeg fortalte ham; stakkars den mannen som er utro mot meg! Nå føler jeg for å hevne meg, gjøre ett eller annet, men jeg vet bare ikke hva... Har noen noen gode råd på hvordan jeg kan ydmyke ham og få ham til å skjønne at dette gjør man bare ikke?? (Han bor nå hos denne andre jenta) Mvh. 0 Siter
nick Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Drit i hele fyren, og kom deg videre i livet ditt. Det finnes knapt noe mere patetisk enn ekser som sitter i buskene og griner mens de planlegger et eller annet idiotisk. 0 Siter
Gjest Hildegard B. Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Bli voksen og legg fra deg de tåpelige tankene. Og gjør noe med sjalusien din! 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Drit i den idioten, ikke bruk mer tid og energi på ham. Jeg skjønner heller ikke hvorfor den andre dama gidder være sammen med ham. 0 Siter
Sofline Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Å ha det bra uten den andre er som oftest den beste hevn, men jeg skjønner det godt... Bestill en masse gratiskataloger, etc. i hans navn, han kan ikke bevise det er deg, og han må bruke mange krefter på å avbestille all dritten. 0 Siter
Gjest Pausefiskebolla Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Ved en gang å fortelle begge hvor skuffet du er, og så leve livet videre. Den beste hevn er å vise at du kan snu deg vekk og gå videre. Håpe at du ikke møter flere slike. Hevn vil bare skade deg selv. 0 Siter
cider Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Skrevet 17. juli 2005 Drit i hele fyren, og kom deg videre i livet ditt. Det finnes knapt noe mere patetisk enn ekser som sitter i buskene og griner mens de planlegger et eller annet idiotisk. Så voksne og modne vi er da! Dere er vel de perfekte exèr dere kan jeg tenke meg! Tror neppe dere har opplevd å bli ydmyket på denne måten i over så lang tid. Største problemet ditt er vel at makeupen renner utover..!! 0 Siter
soleil Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Når du vet han er på ferie så bestiller du et lass ferdigblandet sementblanding til innkjørselen hans! hihihi Skriv leserinnlegg i avisa om den elendige servicen i hans restaurant. Neida. Det fornuftige er selvsagt å ignorere han og la livet ditt gå videre.. Selv om det sikkert er helt jævelig nå, så var det greit at du ikke fant det ut etter 2 barn med han og 10 års ekteskap. Vær glad du er kvitt'n! 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Vær kjempelykkelig for at du er kvitt ham før barn eller ekteskap. Lev livet videre, du har ikke tapt noe. 0 Siter
Gjest mnopq Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Vet den andre kjæresten (samboeren) hans om forholdet dere to hadde da? Bare lurte på det. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Så voksne og modne vi er da! Dere er vel de perfekte exèr dere kan jeg tenke meg! Tror neppe dere har opplevd å bli ydmyket på denne måten i over så lang tid. Største problemet ditt er vel at makeupen renner utover..!! Ka i all verden? Er det sånn man reagerer på et fornuftig svar? Innimellom er det nettopp det man trenger, at noen tenker fornuftig når en selv tenker på noe så ødeleggende som hevn. Etter all sansynlighet kommer hevn bare til å gjøre ting verre - for deg selv. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Mange triks du kan gjør for å plage han. * ringe på å stikke av * Gni isopor på vinduet * Tappe ut lufta av dekkene på bilen hans * Tipse telefonselgere om nr hans * Omadresser posten hans * Ha lim på dørhandtaket (inngangsdøra) * Plukk alle blomstene i bedene hans * Bøtte med kaldt vann over døra * Sørg for at han får masse spam på mailen * Se på "Skræmmern" for å få ideer om å skremme han LYKKE TIL! =) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Så voksne og modne vi er da! Dere er vel de perfekte exèr dere kan jeg tenke meg! Tror neppe dere har opplevd å bli ydmyket på denne måten i over så lang tid. Største problemet ditt er vel at makeupen renner utover..!! Du høres ut som en bitch og fikk rimelig sikkert som fortjent når da han var utro mot deg. Slik du framstår her er det ikke overraskende at fyren nå bor hos den andre dama. 0 Siter
Sofline Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Du høres ut som en bitch og fikk rimelig sikkert som fortjent når da han var utro mot deg. Slik du framstår her er det ikke overraskende at fyren nå bor hos den andre dama. Du har tydeligvis ikke blitt bedratt godt o grundig av en du elsker... Det er naturlig å føle slike hevntanker etter et forhold som slutter på denne måten. Det blir ikke sykelig før man begynner å stikke hull på den andres bildekk, leie leiligheten over gata og kjøpe teleskopkikkert og skrive trusselbrev... 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Mange triks du kan gjør for å plage han. * ringe på å stikke av * Gni isopor på vinduet * Tappe ut lufta av dekkene på bilen hans * Tipse telefonselgere om nr hans * Omadresser posten hans * Ha lim på dørhandtaket (inngangsdøra) * Plukk alle blomstene i bedene hans * Bøtte med kaldt vann over døra * Sørg for at han får masse spam på mailen * Se på "Skræmmern" for å få ideer om å skremme han LYKKE TIL! =) LOL!! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Når du vet han er på ferie så bestiller du et lass ferdigblandet sementblanding til innkjørselen hans! hihihi Skriv leserinnlegg i avisa om den elendige servicen i hans restaurant. Neida. Det fornuftige er selvsagt å ignorere han og la livet ditt gå videre.. Selv om det sikkert er helt jævelig nå, så var det greit at du ikke fant det ut etter 2 barn med han og 10 års ekteskap. Vær glad du er kvitt'n! He he..geniale triks! Hva om vi starter et eget frima? "Triks for å plage ekskjærester og andre-bedriften" =) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Mange triks du kan gjør for å plage han. * ringe på å stikke av * Gni isopor på vinduet * Tappe ut lufta av dekkene på bilen hans * Tipse telefonselgere om nr hans * Omadresser posten hans * Ha lim på dørhandtaket (inngangsdøra) * Plukk alle blomstene i bedene hans * Bøtte med kaldt vann over døra * Sørg for at han får masse spam på mailen * Se på "Skræmmern" for å få ideer om å skremme han LYKKE TIL! =) Oi - gutter bør vokte seg vel for å såre deg ;-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Oi - gutter bør vokte seg vel for å såre deg ;-) Jepp!! Å jeg har flere triks på lager! Kan ikke røpe alle her =) 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Så voksne og modne vi er da! Dere er vel de perfekte exèr dere kan jeg tenke meg! Tror neppe dere har opplevd å bli ydmyket på denne måten i over så lang tid. Største problemet ditt er vel at makeupen renner utover..!! Vel... Jeg ble ydmyket på den måten at halve arbeidsplassen (vi er mange!) visste hva som var på gang før jeg fikk vite det... Jeg er vel det man kaller en perfekt eks, men det er ene og alene på grunn av at vi har felles barn som vi må samarbeide om. Hadde det ikke vært for ungene så ville jeg ikke sett ham mer tror jeg. Men du vet - den beste hevnen er å gå videre og få et lykkelig liv uten ham! ) 0 Siter
Sofline Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Vel... Jeg ble ydmyket på den måten at halve arbeidsplassen (vi er mange!) visste hva som var på gang før jeg fikk vite det... Jeg er vel det man kaller en perfekt eks, men det er ene og alene på grunn av at vi har felles barn som vi må samarbeide om. Hadde det ikke vært for ungene så ville jeg ikke sett ham mer tror jeg. Men du vet - den beste hevnen er å gå videre og få et lykkelig liv uten ham! ) Enig med deg.. :-) Min eks er vist ikke helt glad for at jeg kom meg over ham og har funnet en fantastisk kjæreste. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.