Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sende denne andre jenta private bilder av deg og eksen, og fortelle når bildene ble tatt...?

Gjest mnopq
Skrevet

Sende denne andre jenta private bilder av deg og eksen, og fortelle når bildene ble tatt...?

Ja for hun vet vel om dere? Det bør hun ihvertfall få vite! Slik at hun har samme sjansen som deg til å bli kvitt ham!

Det er faktisk deg som har vært den heldige kvinnen her, ikke hun! Hvor trofast tror du han er istand til å være mot henne på sikt, egentlig?

Skrevet

Enig med deg.. :-) Min eks er vist ikke helt glad for at jeg kom meg over ham og har funnet en fantastisk kjæreste.

Min eks sier og mener at han ønsker jeg finner meg en mann, men jeg merket at han, sikkert ubevisst, reagerte litt alikevel da jeg fikk meg kjæreste nå i vår. :o)

Skrevet

Sett ut et rykte om at han stinker i sengen fordi han har liten pikk. Det er noe vi menn virkelig ikke liker å ha på oss!

Så kan du jo ringe mobiloperatøren hans og melde mobilen stjålet når han er ute av landet.

Skrevet

Fortell henne om hva han driver med.

Og så går du videre i livet, uten å se deg tilbake.

Den beste hevnen er jo at du viser hvor lite han er verdt i dine øyne nå. Og gjerne at han blir stående igjen alene, dersom den andre velger å forlate ham, når hun får vite hva som foregår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...