Gå til innhold

hva nå? innleggelse?


Gjest Zahara

Anbefalte innlegg

Gjest Zahara

Er på frifot.. har avtale med et dps, er der noen dager av gangen om ting baller på seg.

Nå har det stoppet seg helt. Nekter å legge meg inn på dps. Trives ikke der. De hjelper meg ikke, om de vil eller ikke.

Blir kasta ut etter en uke, samme hvordan det går.

Jeg MÅ gjøre endringer i meds. Er bipolar.

Skulle liksom begynne på litium. For to år sida. men så tok jeg overdose av noe annet. Så fikk ikke lov. Nå er det over 1 år siden siste intox. Og jeg tok ikke mange tilsammen heller.

Fastelegen er selvsagt på ferie. psykologen er på perm fram til jul.

Har en jeg snakker med jevnlig, har sendt han melding. Noe sånt som at om jeg overlever helga så snakkes vi vel.. veldig gjennomtenkt.

er totalt på trynet. Går på den ene nedturen etter den andre.

Alle skal alltid vente med å gjøre endringer i meds. men har stått på det samme i ett år.

:

350 mg lamictal

150 mg effexor

600 mg seroquel

50 mg largactil

men jeg mener jeg ikke lenger trenger så mye seroquel. og heller ikke largactil lenger.

men.... " vi får se det an".

Er det ikke på tide å gjøre noe nå??????

er fortvila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blåklokka

Hei =)

Selv om fastlegen din er på ferie så har sikkert h*n en vikar du kan snakke med?

Og DPS'n kan du jo kontakte? Så kan de videre formiddle hjelp? Har du ikke fått noen andre istedet for psykologen når h*n er på perm så lenge? Poliklinikken h*n tilhører har ansvaret selv om den psykologen du går til er på perm eller på ferie =)

Lykke til =)

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...