Gå til innhold

Anspent i kropp og sjel!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper at noen har gode erfaringer å komme med m.h.t. anspenthet. Etter flere tøffe opplevelser har kroppen svart med ikke lenger kunne slappe av, men gå i spenn både natt og dag!! Dette er utrolig energitappende og slitsomt og har ført til vonde skuldrer, nakke m.m. Håper noen vil dele sine gode erfaringer med meg, så jeg igjen kan slappe av og nyte livet. TAKK!!

Skrevet

Massage. Jeg var hos legen og klaget over det, og han viste meg noe massageteknikker kjæresten skulle gjøre på meg-det hjelper.

Gjest Marese
Skrevet

unn deg en massasjetime. Det kan gjøre underverker

litt koster det men...

Skrevet

Prøv å få en rekvisisjon til psykomotorisk fysioterapi. I ventetida kan du jo spørre legen om noe muskelavslappende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...