amjak Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Håper at noen har gode erfaringer å komme med m.h.t. anspenthet. Etter flere tøffe opplevelser har kroppen svart med ikke lenger kunne slappe av, men gå i spenn både natt og dag!! Dette er utrolig energitappende og slitsomt og har ført til vonde skuldrer, nakke m.m. Håper noen vil dele sine gode erfaringer med meg, så jeg igjen kan slappe av og nyte livet. TAKK!! 0 Siter
Sofline Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Massage. Jeg var hos legen og klaget over det, og han viste meg noe massageteknikker kjæresten skulle gjøre på meg-det hjelper. 0 Siter
Gjest Marese Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 unn deg en massasjetime. Det kan gjøre underverker litt koster det men... 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Prøv å få en rekvisisjon til psykomotorisk fysioterapi. I ventetida kan du jo spørre legen om noe muskelavslappende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.