Dorthe Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Jeg ville helst bodd på det stedet i Norge som var minst vinter og snø og varmest på sommeren. Hvor er det da? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Kunne ikke tenkt meg å bo noe annet sted enn i Oslo. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Her i vest er det mildt og godt å bo! 0 Siter
Sofline Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Det er et eller annet sted i Møre og Romsdal/Trøndelag som ofte er kjempevarmt om vinteren... Husker bare ikke hva stedet heter, men det har vært om det på nyhetene på TV2 flere ganger. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Det er et eller annet sted i Møre og Romsdal/Trøndelag som ofte er kjempevarmt om vinteren... Husker bare ikke hva stedet heter, men det har vært om det på nyhetene på TV2 flere ganger. Tafjord sikkert =) 0 Siter
Sofline Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Jeg vil forøvrig på i landlige omgivelser, men i sykleavstand fra en større by (så ungene skal få mosjon og ikke må ta bussen til skolen), det skal være ikke for langt fra saltvann, snø om vinteren og masser av sol om sommeren. Finnes det stedet tro? 0 Siter
Sofline Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Tafjord sikkert =) Ja, tror det er det det heter... :-) 0 Siter
Gjest dessverre innlending Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Kunne godt tenkt meg å bo i Kristiansund eller på Averøya - flott natur, hyggelige folk, fin dialekt, mye vær og lett adgang til hav og storfisk! 0 Siter
Nikki Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Det er absolutt mulig, men krever selvdisiplin og motivasjon. Selv har jeg kommet meg gjennom jusstudiet (med bra karakterer) med 2 barn + deltidsjobb ved siden av (i perioder oppe i 50% stilling). Om man bare vil det nok, så går det! 0 Siter
Aryane Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Skulle vel svart Oslo siden jeg har kjæresten min der, men en gang bergenser......alltid bergenser!!! Hadde vi bare hatt bedre vær! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg ville bodd her jeg bor. Altså i Oslo. Her er klimaet bra om sommeren. Men om vinteren ville jeg ha bodd der jeg kommer i fra. Hjembygda mi på Nordmøre. Der er det masse hvit snø om vinteren. Ikke grått slaps som her i Oslo. Savner å kunne spenne på meg skiene og bare gå rett ut i naturen. Her er det så styrete å ta seg en skitur. Først skal man pakke ski på bilen, så skal man kjøre opp i marka. Deretter er det et slit å finne parkeringsplass. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Ja, tror det er det det heter... :-) Er du sikker på at det ikke er Sunndalsøra da? De har hatt varmerekord flere ganger. Antagelig fordi det er en V-dal. *Nei det er ikke der jeg kommer ifra* 0 Siter
Gjest daling Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Er du sikker på at det ikke er Sunndalsøra da? De har hatt varmerekord flere ganger. Antagelig fordi det er en V-dal. *Nei det er ikke der jeg kommer ifra* Både Sunndalsøra og Tafjord har hatt vinter-varmerekorder. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Både Sunndalsøra og Tafjord har hatt vinter-varmerekorder. Ok. Hvor ligger Tafjord forresten? 0 Siter
Gjest daling Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Ok. Hvor ligger Tafjord forresten? Sunnmøre. 0 Siter
Sofline Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg ville bodd her jeg bor. Altså i Oslo. Her er klimaet bra om sommeren. Men om vinteren ville jeg ha bodd der jeg kommer i fra. Hjembygda mi på Nordmøre. Der er det masse hvit snø om vinteren. Ikke grått slaps som her i Oslo. Savner å kunne spenne på meg skiene og bare gå rett ut i naturen. Her er det så styrete å ta seg en skitur. Først skal man pakke ski på bilen, så skal man kjøre opp i marka. Deretter er det et slit å finne parkeringsplass. Er det hvitt hele vinteren på Nordmøre? Så er det jo dit jeg skal flytte... 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg ville bodd her jeg bor. Altså i Oslo. Her er klimaet bra om sommeren. Men om vinteren ville jeg ha bodd der jeg kommer i fra. Hjembygda mi på Nordmøre. Der er det masse hvit snø om vinteren. Ikke grått slaps som her i Oslo. Savner å kunne spenne på meg skiene og bare gå rett ut i naturen. Her er det så styrete å ta seg en skitur. Først skal man pakke ski på bilen, så skal man kjøre opp i marka. Deretter er det et slit å finne parkeringsplass. Hvis du bor i nærheten av Oslo-marka, er det faktisk bare å spenne på seg skiene og sette avgårde. 0 Siter
Velouria Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg vil bo mange steder, men i Norge vil jeg helst bo i Oslo, nærmere bestemt St.Hanshaugen. Det er perfekt beliggenhet til alt, løkka, sentrum etc, en vanvittig deilig park, mange gode venner i umiddelbar nærhet og ikke minst verdens beste kaffe på Java. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.