Gjest KariKruskakli Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Hvis du bor i nærheten av Oslo-marka, er det faktisk bare å spenne på seg skiene og sette avgårde. Nei, jeg bor ved fjorden. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Hvis du bor i nærheten av Oslo-marka, er det faktisk bare å spenne på seg skiene og sette avgårde. Huff, litt trøtt. Nettopp stått opp. Ja, det er det nok. Men jeg bor ikke slik, og jeg kan ikke få i pose og sekk. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Hvis du bor i nærheten av Oslo-marka, er det faktisk bare å spenne på seg skiene og sette avgårde. Huff, litt trøtt. Nettopp stått opp. Ja, det er det nok. Men jeg bor ikke slik, og jeg kan ikke få i pose og sekk. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Det er absolutt mulig, men krever selvdisiplin og motivasjon. Selv har jeg kommet meg gjennom jusstudiet (med bra karakterer) med 2 barn + deltidsjobb ved siden av (i perioder oppe i 50% stilling). Om man bare vil det nok, så går det! Feil tråd, kanskje? 0 Siter
Gjest Sarper Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Kragerø, Risør, Arendal er skjønne byer alle sammen. DER ville jeg bodd hvis jeg skulle flytte fra her Øst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.