Gå til innhold

Statens senter for epilepsi (SSE)

Anbefalte innlegg

Bitis Gabonica
Skrevet

Jeg skal innlegges til utredning der (eksakt tid ukjent), men jeg finner ikke informasjon om ting jeg lurer på.

Lurer derfor på om det er noen her som har vært der og kan svare meg på noen småting.

Hvordan er f.eks. hverdagen der (utenom selve utredningen)? Er det noe å gjøre på der - fritidstilbud e.l.? Pleier innleggelsene å være langvarige? Hvordan forholder de seg til psykiske problemer der?

Skrevet

Er så mange år siden jeg var der,så det er sikkert store forandringer.

Men vi hadde arbeidsstue med masse aktiviteter( tresløyd,porselensmaling,veving,lage lærbelter osv.)

Svømmebasseng og gymsal hadde de og.

Fant på masse moro ilagmed de andre på avdelingen,selv om det er 15-16 år siden husker jeg veldig mye av oppholdet. Bare positivt!!

Står litt på hjemmesiden deres,men ikke så veldig utfyllende. Se litt på årsrapporten deres og,der står det litt om epilepsi og psykiske problemer.

http://193.216.5.107/sse/

Håper du får et flott opphold og lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...