periskop Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Har forsøkt skanning med nevnte program. Skanningen går greit for ormer og trojanske hester, men når det kommer til virusdelen, er beskjeden "Virus scanning starts shortly. Please wait". Men lenger kommer det ikke, uansett ventetid. Noen som har vært ute for det samme. og/eller vet hvorfor? 0 Siter
fnutt Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Har du forsøkt å stille ned "Sequrity settings" til "Lav" (istedet for "Middels")? 0 Siter
periskop Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Skrevet 27. juli 2005 Har du forsøkt å stille ned "Sequrity settings" til "Lav" (istedet for "Middels")? Jeg tok nok litt for hardt i da jeg skrev "uansett ventetid". Det viste seg senere at ventetiden var ca. 15 min. før skanningen kom i gang. Så det var altså tålmodigheten min det var feil ved. Men takk for at du ville hjelpe. 0 Siter
fnutt Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Jeg tok nok litt for hardt i da jeg skrev "uansett ventetid". Det viste seg senere at ventetiden var ca. 15 min. før skanningen kom i gang. Så det var altså tålmodigheten min det var feil ved. Men takk for at du ville hjelpe. Hmm, men litt rart at det tok så lang tid før scanningen startet. Men bra at du fikk scannet nå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.