stonefree Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Løs brusk i albuleddet Hei, for ca. 5 år siden fikk jeg problemer med å rette ut høyre arm. Albuleddet fikk jeg altså ikke strekt helt ut. Kan ikke komme på at dette skjedde i forbindelse med en spesiell hendelse, men har en mistanke om at det kan ha oppstått i forbindelse med vekttrening. Uansett, ting bedret seg ikke, men jeg tok det ikke alvorligt (gikk til lege) før i 2002. Da ble jeg sendt til cp-røntgen, og det ble konkludert med løs brusk i albuen. Operasjon ble frarådet pga. relativ stor sjanse for at en slik kunne forverre tilstanden, da albuleddet er ganske komplisert Slo meg til ro med dette, men i det siste året har smertene forbundet med det hele tiltatt ganske mye. Enkelte ganger er det så illle at det å barbere seg elle skjære brød gjør ganske vondt. Føler nå at jeg må gjøre noe, og leste om en golfspiller som hadde fått fjerne brusk fra albuen, noe som har fått meg til å tvile på legens råd om å la operasjon være. Dessuten er det andre former for behandling som kan gjøre tilstanden bedre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191091-l%C3%B8s-brusk-i-albuleddet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.