Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Løs brusk i albuleddet

Hei, for ca. 5 år siden fikk jeg problemer med å rette ut høyre arm. Albuleddet fikk jeg altså ikke strekt helt ut. Kan ikke komme på at dette skjedde i forbindelse med en spesiell hendelse, men har en mistanke om at det kan ha oppstått i forbindelse med vekttrening. Uansett, ting bedret seg ikke, men jeg tok det ikke alvorligt (gikk til lege) før i 2002. Da ble jeg sendt til cp-røntgen, og det ble konkludert med løs brusk i albuen. Operasjon ble frarådet pga. relativ stor sjanse for at en slik kunne forverre tilstanden, da albuleddet er ganske komplisert Slo meg til ro med dette, men i det siste året har smertene forbundet med det hele tiltatt ganske mye. Enkelte ganger er det så illle at det å barbere seg elle skjære brød gjør ganske vondt. Føler nå at jeg må gjøre noe, og leste om en golfspiller som hadde fått fjerne brusk fra albuen, noe som har fått meg til å tvile på legens råd om å la operasjon være. Dessuten er det andre former for behandling som kan gjøre tilstanden bedre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191092-l%C3%B8s-brusk-i-albuleddet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...