Gå til innhold

Hvorfor?

Gjest Søster til søster

Anbefalte innlegg

Gjest Søster til søster
Skrevet

Hvorfor har jeg skyldfølese for at jeg fikk min søster på legevakta og legen vurderte henne til manisk? Hun ble lagt inn på på psykraiatisk for andre gang på to uker. Hun gråter på telefon og sier hun har det vondt, men er sint på meg på en måte, men mest sint på legen som la henne inn. Hun får medisiner og har det vondt. Jeg ønsker henne alt godt fordi jeg er glad i henne, men jeg kan ikke passe på henne 24 timer i døgnet..... Jeg håper bare hun blir frisk.. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget.

Gjest svar fra meg(det "såkalte forumtrollet")
Skrevet

vær så snill ikke få skyldfølelse for dette her. Din søster vet for tiden ikke sitt eget beste. Noen ganger er det slik at noen andre må ordne opp, og det er desverre vi som får skyldfølelse for at vi hjelper. Du kan ikke være hos henne 24 timer i døgnet. Du har gjort det du har kunnet gjøre og nå skal du slappe av. Men det er klart man blir sliten av å være pårørende

PS: jeg kommer til å få svar fra webmaster om at dette bare er fiktivt siden jeg visst nok er det nye forumtrollet. Så du får velge selv hvordan du vil tolke svaret

Skrevet

Du vil nok helt sikkert ha en bekreftelse på at det som skjer med søsteren din ikke er din feil. Og det er det ikke heller. Som du sier er du glad i henne og vil det beste for henne. Det du har gjort er flott, du har skjønt alvoret og sørget for at hun har fått hjelp.

Det står det respekt av.

Håper søsteren din blir frisk. Hvis hun blir det vil hun nok takke deg en dag for at du stilte opp da hun trengte det mest.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...