Gå til innhold

Slitings med selvbildet.


Gjest Sliten_82

Anbefalte innlegg

Gjest Sliten_82

Vet ikke helt hva jeg skal spørre om her,men Jeg har tidligere hatt forvrengt selvbilde som en diagnose,men har følt meg veldig avslappet mtp slike ting de siste årene.har begynt og slite igjen nå og veldig den siste månenden,hvor det eneste som går igjen i tankene er utseende,hvordan jeg ser ut slik og slik,hvordan andre ser på meg osv.jeg

.kanskje fordi det er sommer,jeg har kjæreste som jo også krever å kunne ha det bra med seg selv.har behandler men føler meg ikke forstått,kanskje er dette noe alle går rundt med forsåvidt.

sluttet med anti depressiva i januar etter 4 år,går veldig bra men akkurat dette har forverret seg syns jeg.ble langt dette,men.håper kanskje noen har tips evt har det slik selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...