Gjest wonderinggirl Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 bør man ta det som et hint om at en mann er interessert i deg når: - han i besøket setter seg på din plass mens du er ute på toalettet. Når du kommer tilbake henviser han plass til ledig plass på fanget hans. - du forteller på en spøkefull måte om den forferdelige dagen du har hatt, og han legger armen rundt deg for å "trøste". - han omfavner deg stadig. 0 Siter
Sofline Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Han virker i hvertfall interessert i sex, om han er forelsket er vanskelig å si. 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Hint og hint... jeg ville tatt det som klar tale. Man ber ikke en "kamerat" om å sette seg på fanget. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Det er en underdrivelse å kalle disse framstøtene for hint. Talen er like klar som utrulling av kølla og direkte spørsmål om dere skal pule. Det er bare du som et litt treg. 0 Siter
Gjest wonderinggirl Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Det er en underdrivelse å kalle disse framstøtene for hint. Talen er like klar som utrulling av kølla og direkte spørsmål om dere skal pule. Det er bare du som et litt treg. vel, jeg vil ikke si at det er klar tale. Det er forskjellige typer mannfolk i verden vettu. Han jeg snakker om her er ikke den typen som er ute etter sex med en gang. Ja, jeg vil tro at han er interessert i meg, men jeg ble litt usikker da jeg merket at han er en fyr som er ganske sånn kosete med mange... 0 Siter
Prozak Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Kjære vene - hva mer trenger du? "..................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Det er en underdrivelse å kalle disse framstøtene for hint. Talen er like klar som utrulling av kølla og direkte spørsmål om dere skal pule. Det er bare du som et litt treg. Enig - slikt som det der venter jeg som regel med å gjøre til jeg har henne på kne og tiggende foran meg. "....................................." 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Han er nok interesert ja. Det var fint han ikke sto og ventet på deg utenfor dassen da. Det opplevde jeg en gang. 0 Siter
Gjest Passionfruit Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Han er nok interesert ja. Det var fint han ikke sto og ventet på deg utenfor dassen da. Det opplevde jeg en gang. ler. Da hadde jeg blitt litt skeptisk tror jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.