Hawkwind Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Hadde det ikke vært bedre å slette trådene til diverse forumtroll fremfor å kaste seg inn i diskusjoner med dem...? Sånn rent profesjonelt... 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 "Sånn rent profesjonelt..." *knegg* Syns jeg hørte noen nevne ferievikar. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Alt vil bli slettet etterhvert. Akkurat denne helgen har vi ansett det som hensiktsmessig å synliggjøre hva vi sliter med om dagen i håp om at flere kan bidra til å finne måter å videreutvikle forum til en mer konstruktivt retning. 0 Siter
MsSophie Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Ikke vær så seriøs da, det må være plass til "agurktider" på dol også...:-) 0 Siter
Freya Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Ikke vær så seriøs da, det må være plass til "agurktider" på dol også...:-) Enig. 0 Siter
flisa Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Ikke vær så seriøs da, det må være plass til "agurktider" på dol også...:-) Ja, for vi har jo lakenskrekk hele bunten......*skal på jobb i morra* 0 Siter
MsSophie Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Ja, for vi har jo lakenskrekk hele bunten......*skal på jobb i morra* ...jeg også....*grøss* 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Ja, for vi har jo lakenskrekk hele bunten......*skal på jobb i morra* Jeg skal IKKE på jobb i morra. Akter å sitte her til det blir dødt. 0 Siter
flisa Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Jeg skal IKKE på jobb i morra. Akter å sitte her til det blir dødt. jeg også har lyst... 0 Siter
Freya Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 jeg også har lyst... Bliiime'a! Jeg har fri i morra, og DOL viser seg å være svært underholdende for tiden. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Skrevet 17. juli 2005 jeg også har lyst... Har du lyst, bør flisgubben alarmeres ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Har du lyst, bør flisgubben alarmeres ;-) hehe 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg skal IKKE på jobb i morra. Akter å sitte her til det blir dødt. Jeg skal ikke legge meg enda, Jeg er så nysgjerrig at jeg dør. 0 Siter
Prozak Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Alt vil bli slettet etterhvert. Akkurat denne helgen har vi ansett det som hensiktsmessig å synliggjøre hva vi sliter med om dagen i håp om at flere kan bidra til å finne måter å videreutvikle forum til en mer konstruktivt retning. Men kjære webmaster, det har da kommet frem hva som er de åpenbare (og sannsynligvis de eneste) løsningene: Når man registrerer seg, så inneholder "brukeravtalen" en klausul om at om man blah-blah, så risikerer man å bli "outet" med nick. Og ikke si at dere ikke logger IP-adr. igjen - dere har kommet med opplysninger i løpet av det siste døgnet som viser at dere gjør det. "...................................." 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Men kjære webmaster, det har da kommet frem hva som er de åpenbare (og sannsynligvis de eneste) løsningene: Når man registrerer seg, så inneholder "brukeravtalen" en klausul om at om man blah-blah, så risikerer man å bli "outet" med nick. Og ikke si at dere ikke logger IP-adr. igjen - dere har kommet med opplysninger i løpet av det siste døgnet som viser at dere gjør det. "...................................." Vi har notert oss at dette er ett av forslagene til løsning. Når det gjelder ip-adresser, så gjentar jeg for n'te gang at vi ikke benytter oss av dette. Den siste ukes nett-troll har latt seg avsløre ved vanlig "årvåkenhet" og gjenkjennelse i forhold til skrivestil og temavalg. God natt! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Vi har notert oss at dette er ett av forslagene til løsning. Når det gjelder ip-adresser, så gjentar jeg for n'te gang at vi ikke benytter oss av dette. Den siste ukes nett-troll har latt seg avsløre ved vanlig "årvåkenhet" og gjenkjennelse i forhold til skrivestil og temavalg. God natt! For min del har "årvåkenheten" gått over grensen i kveld. Hva er hensikten med alt dette, og hvorfor får jeg ikke svar på email? 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 For min del har "årvåkenheten" gått over grensen i kveld. Hva er hensikten med alt dette, og hvorfor får jeg ikke svar på email? Vi har ikke mottatt noen mail fra deg i kveld. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Vi har ikke mottatt noen mail fra deg i kveld. Den er sendt for lenge siden og jeg har ikke fått den tilbake. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Den er sendt for lenge siden og jeg har ikke fått den tilbake. Du har fått svar på den siste mailen vi mottok fra deg, riktignok virket det ikke som om du var fornøyd med svaret men det er vel en annen sak. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Du har fått svar på den siste mailen vi mottok fra deg, riktignok virket det ikke som om du var fornøyd med svaret men det er vel en annen sak. Jeg snakker om den jeg skrev i natt. Nei jeg var ikke fornøyd siste gang siden jeg ikke fikk svar på noen ting. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.