Gjest Moderator Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg snakker om den jeg skrev i natt. Nei jeg var ikke fornøyd siste gang siden jeg ikke fikk svar på noen ting. Vi mottok ikke din mail før kl 03.08. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Vi mottok ikke din mail før kl 03.08. Dere har mottatt svar nå. Jeg vil ha svar på henvendelser, ikke bare bekreftelser. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Vi mottok ikke din mail før kl 03.08. Dere har mottatt en annen som jeg ikke har fått svar på. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg skal ikke legge meg enda, Jeg er så nysgjerrig at jeg dør. Kom det fram hvem det var/er? 0 Siter
flisa Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Bliiime'a! Jeg har fri i morra, og DOL viser seg å være svært underholdende for tiden. Våkn opp!!! jeg har stått opp og kommet meg til byen - men våken? - ikke veldig....... 0 Siter
Freya Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Våkn opp!!! jeg har stått opp og kommet meg til byen - men våken? - ikke veldig....... Jajaja, jeg er våken nå! 0 Siter
fuzzy76 Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Dere har mottatt svar nå. Jeg vil ha svar på henvendelser, ikke bare bekreftelser. Ettersom DOL er en gratis tjeneste vil jeg bare minne deg på at du ikke kan forlange noe som helst, men bør være glad for at noen i det hele tatt gidder administrere denne suppa. 0 Siter
Åsemor Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 jeg også har lyst... Vel, det gikk ikke som planlagt. Frøkna skulle ha nattmat, og der jeg lå i senga ble jeg bare trøttere og trøttere... og det eneste jeg klarte å gjøre etterpå var å kle av meg og sovne. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Kom det fram hvem det var/er? Nei, det gjorde det ikke. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Ettersom DOL er en gratis tjeneste vil jeg bare minne deg på at du ikke kan forlange noe som helst, men bør være glad for at noen i det hele tatt gidder administrere denne suppa. Dol er ikke gratis tjeneste, jeg har ofte betalt for svar på dol. For øvrig kan jeg forvente svar fra diverse personer uten å betale for det. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Ettersom DOL er en gratis tjeneste vil jeg bare minne deg på at du ikke kan forlange noe som helst, men bør være glad for at noen i det hele tatt gidder administrere denne suppa. Et svært godt poeng. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Et svært godt poeng. Hvorfor henger du på meg som et klegg? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Hvorfor henger du på meg som et klegg? Svarte jeg deg nettopp. Ehhh..tror ikke det, nei. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Svarte jeg deg nettopp. Ehhh..tror ikke det, nei. Så du mener at det er greit å snakke om meg, men ikke med meg? 0 Siter
flisa Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Hvorfor henger du på meg som et klegg? EN klegg -heter det. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Så du mener at det er greit å snakke om meg, men ikke med meg? Bebba for å gi deg det med teskje: Når jeg snakker med deg, er det gæærnt. Når jeg snakker OM deg, blir det visst også feil. Du eier ikke noen som helst form for selvinnsikt. Du kan skjelle og smelle i ale retninger, men når noen svarer deg med samma mynt, erdet feil, og du hyler til webbis. Jeg svarer de fleste her inne dersom jeg føler at jeg har noe å si. Deg inkludert. Og siden jeg finner de fleste av dine innlegg svært interessante (les: provoserende og til tider ikke lite dumme), synes jeg det er artig å svare deg. Og det kommer jeg til å fortsatte med. Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 EN klegg -heter det. Akkurat nå ser ikke jeg poenget i svaret ditt? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Bebba for å gi deg det med teskje: Når jeg snakker med deg, er det gæærnt. Når jeg snakker OM deg, blir det visst også feil. Du eier ikke noen som helst form for selvinnsikt. Du kan skjelle og smelle i ale retninger, men når noen svarer deg med samma mynt, erdet feil, og du hyler til webbis. Jeg svarer de fleste her inne dersom jeg føler at jeg har noe å si. Deg inkludert. Og siden jeg finner de fleste av dine innlegg svært interessante (les: provoserende og til tider ikke lite dumme), synes jeg det er artig å svare deg. Og det kommer jeg til å fortsatte med. Vennlig hilsen Og derfor opplever jeg deg som en/et klegg 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Og derfor opplever jeg deg som en/et klegg Se, jeg bryr meg... (og det var ironi, just in case du ikke fikk det med deg.) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Se, jeg bryr meg... (og det var ironi, just in case du ikke fikk det med deg.) Vet du virkelig hva ordene "bry seg" betyr? Det var også ironi i tilfelle du ikke forsto det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.