Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja ja, da har jeg vunnet på netthandelen.

Men jeg angrer på kjøpet allerede! Trenger_egentlig_ikke det jeg har kjøpt. Heldigvis ikke noe rådyrt, men likevel.

Finnes det retrettmuligheter?!

Lattermild og overtrøtt hilsen fra

Skrevet

Ikke rådyrt nei, det var før du så alle gebyrene.

Muhahah....

Brent barn skyr ilden, jepp.

Gjest policy
Skrevet

hva var det du kjøpte da og til hvilken pris? Kanskje jeg kan kjøpe det av deg igjen etter en pruting :-)

Gjest netthandler
Skrevet

Enkelt å greit, la være å betale.

Har gjort det to ganger og ingenting har skjedd.

Skrevet

Jøss, så enkelt?!

Da gjør jeg det, og skylder på deg hvis noe skjer... *S*

Gjest netthandler
Skrevet

Jøss, så enkelt?!

Da gjør jeg det, og skylder på deg hvis noe skjer... *S*

Det er helt sant

Jeg velger å bruke annet nick nå,men jeg er en av de faste dolerne.

Gjest policy
Skrevet

Nå har ikke jeg handlet noe på netthandel, men det hørtes jo nesten for lett ut å bare la være og betale. Man er vel juridisk forpliktet på et vis?

er det lenge siden du droppet betalingen, kan det være at de ikke har rukket og iverksette en innkreving?

Skrevet

Nå har ikke jeg handlet noe på netthandel, men det hørtes jo nesten for lett ut å bare la være og betale. Man er vel juridisk forpliktet på et vis?

er det lenge siden du droppet betalingen, kan det være at de ikke har rukket og iverksette en innkreving?

Ikke en hvilken som helst netthandel, men netthandelen.no !

De er nok vant til at folk ikke vil ha det de selger i og med at det bare er skrap alt sammen. Men gud så hekta man blir av å følge med på auksjonene, og alt starter jo på 1 kr.

Selv gikk jeg litt amok der en gang, vant vel 4 auksjoner i løpet av et døgn, så gebyrene og porto og alt kom bare en gang. Jeg betalte, fikk varene, og har kasta alt sammen igjen.

Gjest policy
Skrevet

Ikke en hvilken som helst netthandel, men netthandelen.no !

De er nok vant til at folk ikke vil ha det de selger i og med at det bare er skrap alt sammen. Men gud så hekta man blir av å følge med på auksjonene, og alt starter jo på 1 kr.

Selv gikk jeg litt amok der en gang, vant vel 4 auksjoner i løpet av et døgn, så gebyrene og porto og alt kom bare en gang. Jeg betalte, fikk varene, og har kasta alt sammen igjen.

Har hørt lignende historier fra kompiser, jeg har derfor klokelig ikke turt å registrere meg på netthandelen. Fort gjort og bli revet med på auksjoner.

Skrevet

Før så gikk det greit å bare la være å betale, men de har nå fjernet den teksten som sier at du kan gjøre det.

Har selv latt være en gang, men tror ikke jeg ville gjort det nå.

Skrevet

Har aldri skjønt det der. Ser på finn.no også, der er det noen som selger nye klær, fra helt ukjente merker, men gjerne med Ole Brumm o.l.

Hvorfor vil noen kjøpe noe dyrt, som andre har kjøpt inn billig?

Da kjøper jeg heller pent brukte ting billig, som andre har kjøpt dyrt.

F.eks. på ebay.

Gjest netthandler
Skrevet

3-4 måneder siden.

Skulle nok hatt krav for lenge siden da ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...