Gå til innhold

Hvilken film så du sist?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Og var den god (terningkast....)?

Skrevet

Robotene. :o) Terningkast? Tja.... 4 kanskje?

Det er riktignok en barnefilm, men det er nå den jeg så sist og det var jo det du spurte om. ;o)

hare1365380455
Skrevet

Jeg så S.W.A.T. i helgen forresten... Jeg synes ikke det er så lett å gi terningkast, men den er kanskje en 4'er.

hare1365380455
Skrevet

Robotene. :o) Terningkast? Tja.... 4 kanskje?

Det er riktignok en barnefilm, men det er nå den jeg så sist og det var jo det du spurte om. ;o)

Nemlig!:) Jeg har tenkt å se Shark tale snart.

Skrevet

Satt i Sverige forrige helg, og ble sittende med filmen "På gränsen" på SVT 1 eller 2.

Med Alec Baldwin og Anthony Hopkins som strander i fjellene etter et småflystyrt. De dreper bjørner og er skikkelig Robinson i fjellheimen. Med diverse intriger ispedd såklart - Alec er elskeren til Anthonys kone.

Men dessverre - terningkast 3.

Skrevet

Så som i himmelen - terningkast 5.

FAnken, - den filmen hadde ternigkast YATZY!

Skrevet

FAnken, - den filmen hadde ternigkast YATZY!

Ja, den var god....men jeg siden det er så mye trist ellers i verden, så er jeg så grunn at jeg liker best de filmene med happy ending:-)

Skrevet

Ja, den var god....men jeg siden det er så mye trist ellers i verden, så er jeg så grunn at jeg liker best de filmene med happy ending:-)

da var jo på en måte LITT happy ending da :)

hare1365380455
Skrevet

Er det drama?

hare1365380455
Skrevet

da var jo på en måte LITT happy ending da :)

Ikke røp mer enn det, da...;)

Skrevet

Er det drama?

Den skal du bare se! det er drama, komedie, tragedie, klassiker, søtsuppe og seriøst på en gang :)

hare1365380455
Skrevet

Den skal du bare se! det er drama, komedie, tragedie, klassiker, søtsuppe og seriøst på en gang :)

Jeg pleier egentlig ikke å se slike filmer, men jeg tror dere har nevnt denne før? Jeg skal skrive ned tittelen og leie den en dag:) Jeg må jo se den når dere synes den er så bra!

Skrevet

Ikke røp mer enn det, da...;)

...da skal jeg også holde kjeft..., men den er absolutt sebar - med mange flotte, morsomme, triste osv osv karakterer.

Skrevet

Jeg pleier egentlig ikke å se slike filmer, men jeg tror dere har nevnt denne før? Jeg skal skrive ned tittelen og leie den en dag:) Jeg må jo se den når dere synes den er så bra!

Ja, den skal jeg også leie - den vil je se med gubbingsen. jeg så den på kino med en venninne.

hare1365380455
Skrevet

...da skal jeg også holde kjeft..., men den er absolutt sebar - med mange flotte, morsomme, triste osv osv karakterer.

Eller dere kan snakke videre om filmen, og så kan jeg la være å lese....

laguna1365380434
Skrevet

Oj,nå er det lenge siden jeg satt meg ned å så en film...Men den siste jeg så var vel "Spun"..Og den var dritmorsom!

terningkast seks innen sin genre!

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...