Gå til innhold

Hvilken film så du sist?

Anbefalte innlegg

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Så The Watcher på TV i går kveld mens det stormet som verst her. Møkkafilm, 2-er på terningen.

Skrevet

På kino..Terkel i Knipe ; ) Morsom, men mer anvendelig for barn.

Før det: War of the Worlds. Elendig. Og denne hadde jeg sett frem til.

Skrevet

Jeg så S.W.A.T. i helgen forresten... Jeg synes ikke det er så lett å gi terningkast, men den er kanskje en 4'er.

Så Mr.& Mrs. Smith!

Herlig blanding av humor og action!!

Ternigkast 5 :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Batman Begins.

Den desidert beste av disse superheltfilmene som florerer rundt om på kinoer i hele verden for tiden.

Annerledes og meget bra!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Batman Begins.

Den desidert beste av disse superheltfilmene som florerer rundt om på kinoer i hele verden for tiden.

Annerledes og meget bra!

Åja. Terningkast 5.

Skrevet

Den jeg så sist var The Butterfly Effect. Spennende film med noen skjønnhetsfeil. Terningkast 4.

Skrevet

Jeg så "Ikke uten min datter i går".

Aner ikke hvilket terningkast jeg vil gi den, 3-4.

Skrevet

Jeg så Buffalo 66, den har jeg jo sett ett par ganger og den får som alltid en femmer.

Skrevet

Jeg så "War of the Worlds" i forrige uke.

Bra effekter og forholdsvis gode skuespillerprestasjoner. Og selv om plottet/historien er basert på det gode gamle hørespillet fra Wells, så synes jeg det ble litt for dårlig "handling i handlingen".

Alt i alt en sterk 4'er.

Skrevet

Jeg så mr and mrs smith. Den var kjedelig. Derimot så jeg sahara her om dagen og den var ikke kjedelig :o)

Skrevet

Den siste jeg så var Jungeldyret Hugo... (Barnekino om sommeren er fint :-) Var ikke så veldig imponert over grafikken, men Knotten på 4 1/2 likte den veldig godt.

Siste "voksen"kinoen jeg var på var "A lovesong for Bobby Long", terningkast 5

Skrevet

Som du vet så jeg "Suspect zero", og den var kjempebra.

:)

Skrevet

Den jeg så sist var The Butterfly Effect. Spennende film med noen skjønnhetsfeil. Terningkast 4.

Butterfly Effect var kjempebra! Helt enig :)

Skrevet

Jeg så mr and mrs smith. Den var kjedelig. Derimot så jeg sahara her om dagen og den var ikke kjedelig :o)

Sahara var kul, ja! :)

Skrevet

Butterfly Effect var kjempebra! Helt enig :)

Den var ikke så verst, nei! :)

Var et sånt tilbud på Shell, 3 dvd'er for 250 kr eller hva det var. Jeg måtte jo seff kjøpe da. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...