Gjest får ikke noen stemme av meg, nei Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Dette står i nettavisen i dag. Ha, ha, KrF-folka som er sterkt i mot at single adopterer, og som alltid framhever KJERNEFAMILIEN som det eneste rette alternativet! Hva mener KrF f.eks om single og sex-livet? Nei, dette er valgflesk av verste sort, av hykleriske KrF! 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 På hvilken måte frir de til single? Link? 0 Siter
Gemini Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 På hvilken måte frir de til single? Link? Det var ikke meg som skrev hovedinnlegget, men det sto da vitterlig at det var henvist til nettavisen idag? Så da går man inn på nettavisen.no - og finner artikkelen med tittel "Krf frir til single" ;-) Men inn med teskje: http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/politikk/article423865.ece :-) 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Det var ikke meg som skrev hovedinnlegget, men det sto da vitterlig at det var henvist til nettavisen idag? Så da går man inn på nettavisen.no - og finner artikkelen med tittel "Krf frir til single" ;-) Men inn med teskje: http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/politikk/article423865.ece :-) Beklager at jeg var for lat til å gå inn på nettavisen.no. Jeg synes dette høres ut som fornuftige tiltak, og kan ikke huske at de har hevdet at "kjernefamilien er det eneste rette" tidligere heller. 0 Siter
Gemini Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Beklager at jeg var for lat til å gå inn på nettavisen.no. Jeg synes dette høres ut som fornuftige tiltak, og kan ikke huske at de har hevdet at "kjernefamilien er det eneste rette" tidligere heller. Jeg synes også det høres fornuftig ut. Det jeg synes er usmakelig er at de ikke har fremmet dette forslaget (og evt. fått det gjennomført i den perioden de har sittet i regjering, men kommer med forslaget tett opptil valget. Et valg de ser ut til å tape. Desperate times calls for desperate measures... 0 Siter
flisa Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg synes også det høres fornuftig ut. Det jeg synes er usmakelig er at de ikke har fremmet dette forslaget (og evt. fått det gjennomført i den perioden de har sittet i regjering, men kommer med forslaget tett opptil valget. Et valg de ser ut til å tape. Desperate times calls for desperate measures... Det er ikke desperasjon -men valgkamp. Og i valgkampen skal man jo komme med noen nye politiske utspill -man blir i alle fall ikke valgt om man holder kjeft.Noen velger jo ut fra det de har hørt om partiet på selve valgdagen - så det er best å være på allerten, 0 Siter
Gemini Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Det er ikke desperasjon -men valgkamp. Og i valgkampen skal man jo komme med noen nye politiske utspill -man blir i alle fall ikke valgt om man holder kjeft.Noen velger jo ut fra det de har hørt om partiet på selve valgdagen - så det er best å være på allerten, Joda, men jeg synes nå fortsatt at de kunne gjennomført den saken i sin regjeringsperiode jeg da. Hvis de virkelig mente noe med det. Men men - jeg vil nå aldri stemme krf uansett om det kom noe fornuftig ut av kjeften på en og annen krf-politiker. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Skattelette for aleneboere, jammen på tide! Bra forslag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.