Gå til innhold

Bør mann fortelle menn....

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

...det rett ut om man er forelsket i dem?;-)

Jeg har en veninne som planlegger å gjøre akkurat det:-o

Jeg mener at det må hun ikke finne på for da løper han skrikende vekk;-)

Det er for tidlig, de har datet en sånn tre helger på rad:-o

er det bare jeg som enten er gjennomparanoid eller bare kjenner gjennomparanoide menn,eller er dette riktig?

(jeg kjenner MANGE som brått har avsluttet videre kommunikasjon&dating med jenter fordi de brått ble litt for varme, litt for fort..Uansett hvor søte&hotte damer..)

Mitt soleklare intrykk er at menn liker at en liker dem (og vil ligge med dem;-)) men at en skal trå fryktelig varsomt om en skal nevne noe om forelskelser og ting&tang?

Og har jeg rett, så hvorfor det egentlig?

Jenter synes da stort sett det er stas om noen forelsker seg i dem?

Har jeg eller venninna mi rett,og har jeg, kan noen forklare meg dette fenomenet?

:-)

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

20

• laguna1365380434

17

• ShitDiddelyDo

6

• libra

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

For meg var det riktig å fortelle det med det samme - han fridde jo etter noen timer også - - men det var je MEG han fikk da så...ikke sikkert venninnen din er enlike stor premie :)

laguna1365380434
Skrevet

For meg var det riktig å fortelle det med det samme - han fridde jo etter noen timer også - - men det var je MEG han fikk da så...ikke sikkert venninnen din er enlike stor premie :)

Wow..Han fridde etter noen timer? Dæven! Du må sannelig ha imponert!

Jeg pleier å prøve å unngåå si hvor forelsket jeg er i noen, sånn før etter en stund, da jeg har intrykk av at sånt rett og slett skremmer vettet av gutta - uansett hvor nydelig alt måtte være ellers (og uansett om de er forelska tilbake)

Jeg har overhørt denslags i guttesamtaler sikkert tusen ganger, og jeg alltid lurt på hvorfor huen dette er slik en biggie..;-)

Jeg mener venninne bør mystifisere seg hvertfall litt til..

TIDLIG! ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis mannen er forelsket i henne bør hun fortelle det. Hvis mannen ikke er forelsket i henne vil han nok få noia dersom hun utbasunerer sine følelser for fyren.

Dersom begge to er forelsket i hverandre vil det nok gå greit. Men i alternativ 2 ville i hvert fall jeg putta halen oppi rumpa og løpt.

Skrevet

Hvis mannen er forelsket i henne bør hun fortelle det. Hvis mannen ikke er forelsket i henne vil han nok få noia dersom hun utbasunerer sine følelser for fyren.

Dersom begge to er forelsket i hverandre vil det nok gå greit. Men i alternativ 2 ville i hvert fall jeg putta halen oppi rumpa og løpt.

Og hvordan vet hun om mannen er forelsket i henne?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Og hvordan vet hun om mannen er forelsket i henne?

Det er et veldig godt spørsmål.

Det hun i hvert fall ikke bør stole på er sin egen kvinnelige intuisjon. Jeg ville nok stolt på Laguna. Hun har sikkert sett dem sammen og vet at fyren vil stikke dersom hun forteller ham hvor forelsket hun er. Altså bør hun gi ham mer tid.

laguna1365380434
Skrevet

Så hvis hun er usikker påom fyren faktisk er forelsket bør hun holde kjeft? Nemlig!;-)

For det kan hun jo ikke vite, hun kan vite at han LIKER henne,men det er jo en annen greie..

I følge henne har han ikke sagt noe om noe slags forelskelser, men han går nå ut med henne. Jehg mener hun risikerer å blåse hele greia om hun sier det NÅ.

Det verste er at hun oppfatter meg som slik en festbrems;-)

Men hun er jo nesten på randen tilå kjøpe ring til en fyr hun ikke kjenner, skjønner?

Men, så du kan takle det hvis du er forelsket i jenta tilbake altså? Jeg kjenner til dem som er så til de grader vriene at de ikke vil ha noe av at jenter blunter ut med denslags for fort selvom de er oppover ørene selv..(og diskuterer forelskelsen med alle andre enn henne, ut ifra en sånn umulig gutte-logikk jeg aldri helt har klart å forstå..;-))

Skrevet

Wow..Han fridde etter noen timer? Dæven! Du må sannelig ha imponert!

Jeg pleier å prøve å unngåå si hvor forelsket jeg er i noen, sånn før etter en stund, da jeg har intrykk av at sånt rett og slett skremmer vettet av gutta - uansett hvor nydelig alt måtte være ellers (og uansett om de er forelska tilbake)

Jeg har overhørt denslags i guttesamtaler sikkert tusen ganger, og jeg alltid lurt på hvorfor huen dette er slik en biggie..;-)

Jeg mener venninne bør mystifisere seg hvertfall litt til..

TIDLIG! ;-)

PØH - det kommer an på fyren det! -Mora mi sa alltid at jeg skulle være kostbar - hehe, hvem bryr seg om sånt i dag?

Vi traff hverandre skjærtorsdag i 1994, og var samboere langfredag samme år. :)

Skrevet

Så hvis hun er usikker påom fyren faktisk er forelsket bør hun holde kjeft? Nemlig!;-)

For det kan hun jo ikke vite, hun kan vite at han LIKER henne,men det er jo en annen greie..

I følge henne har han ikke sagt noe om noe slags forelskelser, men han går nå ut med henne. Jehg mener hun risikerer å blåse hele greia om hun sier det NÅ.

Men hun er jo nesten på randen tilå kjøpe ring til en fyr hun ikke kjenner, skjønner?

Men, så du kan takle det hvis du er forelsket i jenta tilbake altså? Jeg kjenner til dem som er så til de grader vriene at de ikke vil ha noe av at jenter blunter ut med denslags for fort selvom de er oppover ørene selv..(og diskuterer forelskelsen med alle andre enn henne, ut ifra en sånn umulig gutte-logikk jeg aldri helt har klart å forstå..;-))

Men om hanikke er forelsket nå - tror du da han vil komme til å bli det om hun holder tilbake? - nope

Skrevet

Det er et veldig godt spørsmål.

Det hun i hvert fall ikke bør stole på er sin egen kvinnelige intuisjon. Jeg ville nok stolt på Laguna. Hun har sikkert sett dem sammen og vet at fyren vil stikke dersom hun forteller ham hvor forelsket hun er. Altså bør hun gi ham mer tid.

Tid til hva? - - hvem vil vel satse på vage og mystiske mannfolk som ikke kan snakke om hvordan "ståa" er? Man er vel ikke 14 år heller?

laguna1365380434
Skrevet

PØH - det kommer an på fyren det! -Mora mi sa alltid at jeg skulle være kostbar - hehe, hvem bryr seg om sånt i dag?

Vi traff hverandre skjærtorsdag i 1994, og var samboere langfredag samme år. :)

WOW..Det må jeg si flisa!:-)

Jeg har også innledet et par RASKE forhold,men ikke noe i nærheten av det..

Sex og sånn ser jeg ikke poenget i å kjipe på, men jeg føler meg på veldig usikker grunn om jeg skal fortelle en fyr at jeg vil være kjæreste med ham..Det vet jeg pokker ikke om jeg hadde TURT!

*imponert*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vet egentlig ikke. Det kommer an på jenta. Dessuten blir jeg så sjelden forelsket at jeg knapt husker hvordan jeg oppfører meg i slike situasjoner. Så det er egentlig løpe-delen med halen oppi rumpa jeg kjenner best til personlig...

Jeg ville nok i hvert fall foretrukket at vi tok tiden til hjelp, og lot ting skje av seg selv.

En ting til: Hvis fyren er litt oppegående vil han jo forstå helt på egenhånd at jenta er forelsket i ham. Det er ingen grunn til å dra fram teskjeen og skrive det med store blokkbokstaver i lufta.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tid til hva? - - hvem vil vel satse på vage og mystiske mannfolk som ikke kan snakke om hvordan "ståa" er? Man er vel ikke 14 år heller?

Jo, man er 14 år dersom man utbasunerer sine følelser for en person man knapt kjenner.

Voksne mennesker bruker tid til å bli kjent. Det gjorde man ikke i sjetteklasse da vi fikk noen til å spørre på den peneste jenta fordi hun hadde fine musefletter.

laguna1365380434
Skrevet

Men om hanikke er forelsket nå - tror du da han vil komme til å bli det om hun holder tilbake? - nope

Nja..Jeg tror noen av de trenger litt oppvarmings tid kanskje?

Også tror jeg noen av de som er litt forelsket lar redselen for commitment ta overhånd og driter i hele forelskelsen, om denslags kommer for brått på..;-)

Jeg innbiller meg at en del gutter er skvettne..;-)

Skrevet

WOW..Det må jeg si flisa!:-)

Jeg har også innledet et par RASKE forhold,men ikke noe i nærheten av det..

Sex og sånn ser jeg ikke poenget i å kjipe på, men jeg føler meg på veldig usikker grunn om jeg skal fortelle en fyr at jeg vil være kjæreste med ham..Det vet jeg pokker ikke om jeg hadde TURT!

*imponert*

Det er jo flaks når man finner en som er like åpenhjertig som en selv, vettø. Jeg kunne ikke levd med en østers. Jeg må VITE :) Jeg trengte en som skravlet - og det fikk jeg. Tror vi skravlet i ett en uke - før vi sovnet utmattet om - hehe.

Vi var enig om at om det ikke gikk, så gikk det ikke - men hvorfor la vær å prøve? Og etter en prøvetid på 8 år og en datter, giftet vi oss også. Vi regner med å bli gamle sammen ;)

Skrevet

Nja..Jeg tror noen av de trenger litt oppvarmings tid kanskje?

Også tror jeg noen av de som er litt forelsket lar redselen for commitment ta overhånd og driter i hele forelskelsen, om denslags kommer for brått på..;-)

Jeg innbiller meg at en del gutter er skvettne..;-)

Men hva skal man med skvetne mannfolk, sier jeg da :)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg vet egentlig ikke. Det kommer an på jenta. Dessuten blir jeg så sjelden forelsket at jeg knapt husker hvordan jeg oppfører meg i slike situasjoner. Så det er egentlig løpe-delen med halen oppi rumpa jeg kjenner best til personlig...

Jeg ville nok i hvert fall foretrukket at vi tok tiden til hjelp, og lot ting skje av seg selv.

En ting til: Hvis fyren er litt oppegående vil han jo forstå helt på egenhånd at jenta er forelsket i ham. Det er ingen grunn til å dra fram teskjeen og skrive det med store blokkbokstaver i lufta.

Nemlig. Det mener jeg også.:-)

Så vi kan i grunnen bare fastslå at M**** burde høre på meg her, selvom jeg for en gangs skyld er fornuftens kjedelige talerør, hva? ;-)

Skrevet

Jo, man er 14 år dersom man utbasunerer sine følelser for en person man knapt kjenner.

Voksne mennesker bruker tid til å bli kjent. Det gjorde man ikke i sjetteklasse da vi fikk noen til å spørre på den peneste jenta fordi hun hadde fine musefletter.

Når man er VELDIG voksen har man ikke så god tid :)

laguna1365380434
Skrevet

Men hva skal man med skvetne mannfolk, sier jeg da :)

DET er et annet spørsmål..;-)

Skrevet

Nemlig. Det mener jeg også.:-)

Så vi kan i grunnen bare fastslå at M**** burde høre på meg her, selvom jeg for en gangs skyld er fornuftens kjedelige talerør, hva? ;-)

jeg hadde sånne venninner som deg rundt meg den gangen jeg også - HA!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...