Sofline Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg tror som SDD at han løper skrikende vekk hvis han ikke gjengjelder følelsene, men det er vel like greit å finne ute av det? Det er neppe moro for henne å date ham i lengre tid for til slutt finne ut av at han bare var interessert i sex når hun jo vil mer. Men hvis det derimot er mulighet for at han blir forelsket i henne over tid (og hun vil vente på det), så bør hun kanskje vente. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 Det er jo flaks når man finner en som er like åpenhjertig som en selv, vettø. Jeg kunne ikke levd med en østers. Jeg må VITE Jeg trengte en som skravlet - og det fikk jeg. Tror vi skravlet i ett en uke - før vi sovnet utmattet om - hehe. Vi var enig om at om det ikke gikk, så gikk det ikke - men hvorfor la vær å prøve? Og etter en prøvetid på 8 år og en datter, giftet vi oss også. Vi regner med å bli gamle sammen Så hyggelig! :-) Håper det fortsetter å fungere for dere, det er koselig og oppløftende å høre om kjærester som får ting til å funke så bra.. :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Nemlig. Det mener jeg også.:-) Så vi kan i grunnen bare fastslå at M**** burde høre på meg her, selvom jeg for en gangs skyld er fornuftens kjedelige talerør, hva? ;-) Det kan vi fastslå en gang for alle! 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg kan ikke huske å ha blitt forelsket etter to dater i mitt voksne liv, så problemstillingen er litt ukjent. Jeg tror jeg ville ventet litt og sett det an. Man merker vel etter hvert om fyren har tilsvarende følelser. Ingen grunn til å stresse. Folk definerer "forelskelse" ganske forskjellig også. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 jeg hadde sånne venninner som deg rundt meg den gangen jeg også - HA! Hmm..Så du synes jeg skal blande meg ut? ;-) Men hun spør meg jo..Og da synes jeg ikke jeg kan svare annet enn hva jeg tror..Og dette prosjektet er jeg pessimistisk til altså..Desverre.. :-) 0 Siter
flisa Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Hmm..Så du synes jeg skal blande meg ut? ;-) Men hun spør meg jo..Og da synes jeg ikke jeg kan svare annet enn hva jeg tror..Og dette prosjektet er jeg pessimistisk til altså..Desverre.. :-) Ja, du skal svare ærlig - du står tross alt på utsiden uten å være forelsket - så får hun gå etter magefølelsen. 0 Siter
Sofline Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Det er jo flaks når man finner en som er like åpenhjertig som en selv, vettø. Jeg kunne ikke levd med en østers. Jeg må VITE Jeg trengte en som skravlet - og det fikk jeg. Tror vi skravlet i ett en uke - før vi sovnet utmattet om - hehe. Vi var enig om at om det ikke gikk, så gikk det ikke - men hvorfor la vær å prøve? Og etter en prøvetid på 8 år og en datter, giftet vi oss også. Vi regner med å bli gamle sammen Jeg er enig med deg, Flisa, ingen grunn til å date en østers. Jeg og kjæresten min var også kjappe med kjærlighetserklaringene. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Når man er VELDIG voksen har man ikke så god tid Det er mulig man blir desperat igjen med årene, det vil tiden vise. Men nå, som 29-åring for 2. eller 3. gang om et par-tre uker, føler jeg ingen grunn til å stresse med noe som helst, og stressende jenter gjør meg stressa, samtidig som trangen til å løpe melder seg for alvor. Jeg tviler på at jeg blir desperat om 10 år, men det vil tiden vise. 0 Siter
Velouria Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Selvsagt bør hun holde kjeft om forelskelse og sånn en stund til. Hun kan jo selvsagt ha funnet mannen i sitt liv, om hun tror på sånt, og han kan selvsagt ha funnet kvinnen i sitt, men etter 3-4 dater...? Jeg hadde fått noia om en mann etter 3-4 dater hadde fortalt meg at han var forelsket. Forelskelse er liksom noe som kommer når man kjenner hverandre, at han likte meg hadde vært OK, så lenge ikke han begynte å stresse om at vi skulle bli kjærester og sånn. Det er nemlig noen gutter som er sånn også, som skal stresse alt og ja, jeg blir stressa! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 Jeg tror som SDD at han løper skrikende vekk hvis han ikke gjengjelder følelsene, men det er vel like greit å finne ute av det? Det er neppe moro for henne å date ham i lengre tid for til slutt finne ut av at han bare var interessert i sex når hun jo vil mer. Men hvis det derimot er mulighet for at han blir forelsket i henne over tid (og hun vil vente på det), så bør hun kanskje vente. Jeg mener hun bør vente, fordi jeg mener det ligger i korten at han vil løpe skrikende vekk om det blir for overveldende NÅ! ;-) Hun pleier å være en fornuftig kvinns, men her ser hun ut til å ha lagt igjen hodet sitt;-) LITT kløkt bare...;-) Jeg ser ikke bort i fra at han kan bli direkte begeistret for samme melding, OM EN STUND;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 Ja, du skal svare ærlig - du står tross alt på utsiden uten å være forelsket - så får hun gå etter magefølelsen. Ja, det KAN jo gå bra også..(det er jo du et bevis på)..Og brenner hun sånn etter å deklamere sine følelser gjør hun det sikkert uavhengig av mine velsignelser, anyway..;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 Jeg kan ikke huske å ha blitt forelsket etter to dater i mitt voksne liv, så problemstillingen er litt ukjent. Jeg tror jeg ville ventet litt og sett det an. Man merker vel etter hvert om fyren har tilsvarende følelser. Ingen grunn til å stresse. Folk definerer "forelskelse" ganske forskjellig også. Det gjør de også..:-) Men denne er virkelig head over heels..Og jeg tror det er fornuftig av henne å bremse litt i svingene, liksom..;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 Selvsagt bør hun holde kjeft om forelskelse og sånn en stund til. Hun kan jo selvsagt ha funnet mannen i sitt liv, om hun tror på sånt, og han kan selvsagt ha funnet kvinnen i sitt, men etter 3-4 dater...? Jeg hadde fått noia om en mann etter 3-4 dater hadde fortalt meg at han var forelsket. Forelskelse er liksom noe som kommer når man kjenner hverandre, at han likte meg hadde vært OK, så lenge ikke han begynte å stresse om at vi skulle bli kjærester og sånn. Det er nemlig noen gutter som er sånn også, som skal stresse alt og ja, jeg blir stressa! Takk! :-) Så enig, så enig. Jeg skal vise henne innleggene deres, skal jeg..;-) 0 Siter
flisa Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg tror som SDD at han løper skrikende vekk hvis han ikke gjengjelder følelsene, men det er vel like greit å finne ute av det? Det er neppe moro for henne å date ham i lengre tid for til slutt finne ut av at han bare var interessert i sex når hun jo vil mer. Men hvis det derimot er mulighet for at han blir forelsket i henne over tid (og hun vil vente på det), så bør hun kanskje vente. Akkurat det tenkte jeg også - om man da ikke selv er av det slaget som syns det er greit med sex uten følelser - har aldri skjønt det jeg. 0 Siter
flisa Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Det er mulig man blir desperat igjen med årene, det vil tiden vise. Men nå, som 29-åring for 2. eller 3. gang om et par-tre uker, føler jeg ingen grunn til å stresse med noe som helst, og stressende jenter gjør meg stressa, samtidig som trangen til å løpe melder seg for alvor. Jeg tviler på at jeg blir desperat om 10 år, men det vil tiden vise. Ikke desperat - men realist 0 Siter
libra Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 PØH - det kommer an på fyren det! -Mora mi sa alltid at jeg skulle være kostbar - hehe, hvem bryr seg om sånt i dag? Vi traff hverandre skjærtorsdag i 1994, og var samboere langfredag samme år. Du er nesten like kjapp som meg - vi ble samboere etter to timer... men det skjønte ingen av oss før det hadde gått ei stund altså :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg mener hun bør vente, fordi jeg mener det ligger i korten at han vil løpe skrikende vekk om det blir for overveldende NÅ! ;-) Hun pleier å være en fornuftig kvinns, men her ser hun ut til å ha lagt igjen hodet sitt;-) LITT kløkt bare...;-) Jeg ser ikke bort i fra at han kan bli direkte begeistret for samme melding, OM EN STUND;-) Men hvis hun gjerne vil ha kjærlighet ved første blikk kan hun da like godt få vite hva han føler med det samme. Hvis hun derimot er interessert i å vente på at han skal bli forelsket, bør hun jo også vente... 0 Siter
Zombiebob Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Hun kan like gjerne fortelle det, for han mistenker det allerede. Hvem gidder vel date noen flere ganger hvis de ikke er litt forelsket? 0 Siter
flisa Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Du er nesten like kjapp som meg - vi ble samboere etter to timer... men det skjønte ingen av oss før det hadde gått ei stund altså :-) hihi 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 Men hvis hun gjerne vil ha kjærlighet ved første blikk kan hun da like godt få vite hva han føler med det samme. Hvis hun derimot er interessert i å vente på at han skal bli forelsket, bør hun jo også vente... Jeg vet ikke helt hva hun vil,bortsett fra at hun tydeligvis vil ha HAM; med hud&hår og sikkert helst ring på fingeren..;-) Jeg tror ikke hun anser det som livsnødvendig at det var kjærlighet ved første...(uten at jeg har spurt om akkurat det..) Jeg mener hun forter seg for mye, kanskje så mye at det ikke er noe å forte seg til? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.