Gå til innhold

Bør mann fortelle menn....

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Hun kan like gjerne fortelle det, for han mistenker det allerede.

Hvem gidder vel date noen flere ganger hvis de ikke er litt forelsket?

Jo litt så..Svak for, småforelska i..Alt det er sikkert OK..Men jeg mener en ikke bør si for tidlig at man er direkte head over heels-tryne-pang forelska i noen så fort.

(selvom det sikkert er mulig at det skinner igjennom;-))

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

20

• laguna1365380434

17

• ShitDiddelyDo

6

• libra

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva hun vil,bortsett fra at hun tydeligvis vil ha HAM; med hud&hår og sikkert helst ring på fingeren..;-)

Jeg tror ikke hun anser det som livsnødvendig at det var kjærlighet ved første...(uten at jeg har spurt om akkurat det..)

Jeg mener hun forter seg for mye, kanskje så mye at det ikke er noe å forte seg til?

:-)

Jo, du har nok rett i at hun bør vente.. Man skal jo være litt mystisk. Personlig ventet jeg ikke, og det har jeg ikke angret på, men det hadde jeg nok gjort hvis han hadde trengt lengre tid på å finne ut av følelsene sine.

laguna1365380434
Skrevet

Jo, du har nok rett i at hun bør vente.. Man skal jo være litt mystisk. Personlig ventet jeg ikke, og det har jeg ikke angret på, men det hadde jeg nok gjort hvis han hadde trengt lengre tid på å finne ut av følelsene sine.

Det er jo greit hvis man bare VET det er klar bane, og alt er helt loveydovey fra første stund..;-)

Jeg har hatt en kjæreste det var greit å bare ta med storm;-), og jeg var ikke supertreg på noen av de andre heller (og det var helt kult) men i en sånn litt saktegående dating affære? No way! ;-)

Skrevet

Jeg sa det ganske snart til kjæresten min, men da hadde vi alt avklart at han følte noe for meg før jeg følte noe for ham - så da var det ikke farlig! :o)

Men jeg tror faktisk også at menn lettere får hetta enn kvinner om søte ord kommer på banen.

Skrevet

Det er jo flaks når man finner en som er like åpenhjertig som en selv, vettø. Jeg kunne ikke levd med en østers. Jeg må VITE :) Jeg trengte en som skravlet - og det fikk jeg. Tror vi skravlet i ett en uke - før vi sovnet utmattet om - hehe.

Vi var enig om at om det ikke gikk, så gikk det ikke - men hvorfor la vær å prøve? Og etter en prøvetid på 8 år og en datter, giftet vi oss også. Vi regner med å bli gamle sammen ;)

Herlig! :o)

Håper jeg er like heldig med min kjæreste også. Kan godt tenke meg å bli gammel sammen med ham. Tror jeg i alle fall.... Litt skummelt er det jo.

Skrevet

Håper jeg er like heldig med min kjæreste også. Kan godt tenke meg å bli gammel sammen med ham. Tror jeg i alle fall.... Litt skummelt er det jo.

Tja -du er jo godt i gang - halvgammel som du allerede er :)

Skrevet

Personlig tror jeg at jeg hadde fått litt hetta hvis jeg hadde hørt noe slikt etter tre helgers dating. Det er imidlertid ikke sikkert at jeg hadde tatt beina på nakken og løpt - det ville vært avhengig av hva jeg følte selv.

"......................................."

Skrevet

Må man si noe da? Jeg mener at det synes ganske bra så man kan like gjerne holde kjeft.

Nå er jeg typen som blir stormforelsket ved første øyekast dvs kvalm, dum og sommerfugler i magen så det synes antagelig lang vei uansett.

Skrevet

Jo, man er 14 år dersom man utbasunerer sine følelser for en person man knapt kjenner.

Voksne mennesker bruker tid til å bli kjent. Det gjorde man ikke i sjetteklasse da vi fikk noen til å spørre på den peneste jenta fordi hun hadde fine musefletter.

Man blir da like forelsket om man er 14, 30, 40 eller 50 og da blir vi alle fjortiser igjen.

Skrevet

Man blir da like forelsket om man er 14, 30, 40 eller 50 og da blir vi alle fjortiser igjen.

Veldig :)

Skrevet

Veldig :)

Jeg blir i hvert fall helt dust. Jeg er overrasket egentlig over hvor få som blir forelsket. Jeg har vært skikkelig forelsket mange ganger og da jeg var gift var jeg faktisk like forelsket i 4 år.

Skrevet

hihi

Gud, dere to altså - dere er jaggu billige...*himler med øynene*

:-D

Skrevet

Det er enda skumlere og ikke bli gammel...:-)

Skrevet

Gud, dere to altså - dere er jaggu billige...*himler med øynene*

:-D

Vet det :)

Skrevet

Jeg vet egentlig ikke. Det kommer an på jenta. Dessuten blir jeg så sjelden forelsket at jeg knapt husker hvordan jeg oppfører meg i slike situasjoner. Så det er egentlig løpe-delen med halen oppi rumpa jeg kjenner best til personlig...

Jeg ville nok i hvert fall foretrukket at vi tok tiden til hjelp, og lot ting skje av seg selv.

En ting til: Hvis fyren er litt oppegående vil han jo forstå helt på egenhånd at jenta er forelsket i ham. Det er ingen grunn til å dra fram teskjeen og skrive det med store blokkbokstaver i lufta.

"Det er ingen grunn til å dra fram teskjeen og skrive det med store blokkbokstaver i lufta."

Joooo! Det er jo så koselig å si det til den man er forelsket i! :o)

Skrevet

Nååå? Det er vel ingen her inne som tør påstå at jeg har vært fjollete og fjortisaktig de siste månedene? ;o)

hare1365380455
Skrevet

Nååå? Det er vel ingen her inne som tør påstå at jeg har vært fjollete og fjortisaktig de siste månedene? ;o)

Hvem?? Du???;)

Skrevet

NEIDA _ og vi vet heller ikke ting om ditt underliv som vi ikke visst før......)

Skrevet

NEIDA _ og vi vet heller ikke ting om ditt underliv som vi ikke visst før......)

Hm? Bortsett fra et utbrudd til SDD for en tid siden så har jeg vel ikke fortalt så mye nytt om underlivet mitt i det siste?

Skrevet

Hm? Bortsett fra et utbrudd til SDD for en tid siden så har jeg vel ikke fortalt så mye nytt om underlivet mitt i det siste?

Nei - du har vært flink :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...