libra Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Gud, dere to altså - dere er jaggu billige...*himler med øynene* :-D Billig??? Billig???????? Hah!!! Jeg er gift og anstendig, bare så du vet det!!!! Riktignok noen år etter at han flytta inn etter to timer, men dog... ;-) Tar jeg ikke mye feil så er da flisa også en ærbar frue!!!! 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Nååå? Det er vel ingen her inne som tør påstå at jeg har vært fjollete og fjortisaktig de siste månedene? ;o) Hihi, du er like fjortis som meg du. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Hm? Bortsett fra et utbrudd til SDD for en tid siden så har jeg vel ikke fortalt så mye nytt om underlivet mitt i det siste? *kremt* Nei, du holder det meste for deg selv, du.... *haha* 0 Siter
flisa Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Billig??? Billig???????? Hah!!! Jeg er gift og anstendig, bare så du vet det!!!! Riktignok noen år etter at han flytta inn etter to timer, men dog... ;-) Tar jeg ikke mye feil så er da flisa også en ærbar frue!!!! Åja - og vi hang selvsagt blodige lakener ut fra hotellsuiten etter bryllupsnatta 0 Siter
MsSophie Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Billig??? Billig???????? Hah!!! Jeg er gift og anstendig, bare så du vet det!!!! Riktignok noen år etter at han flytta inn etter to timer, men dog... ;-) Tar jeg ikke mye feil så er da flisa også en ærbar frue!!!! Ærbare nå ja, men ikke før dere var grundig besudlet først....akk-ja-sann, de modne kvinner av i dag - eier ingen skam i livet! :-) 0 Siter
Sør Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Åja - og vi hang selvsagt blodige lakener ut fra hotellsuiten etter bryllupsnatta Du får det til å høres ut som om dere havnet på legevakten begge to! *glis* ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
libra Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Åja - og vi hang selvsagt blodige lakener ut fra hotellsuiten etter bryllupsnatta Gjett om! Det var et helsikes strev å få vridd halsen av på kyllingen!!! 0 Siter
libra Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Ærbare nå ja, men ikke før dere var grundig besudlet først....akk-ja-sann, de modne kvinner av i dag - eier ingen skam i livet! :-) Besudlet og besudlet... spørs om det ikke var han som ble mest besudlet ;-) Vet ikke helt hva sånn skam er jeg???? 0 Siter
flisa Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Gjett om! Det var et helsikes strev å få vridd halsen av på kyllingen!!! og det var godt å få vekk gladpacken jeg brukte som hinne også -etter 8 år 0 Siter
libra Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 og det var godt å få vekk gladpacken jeg brukte som hinne også -etter 8 år Samme her, det var i grunnen ganske klamt i lengden. Nå gjenstår det bare å venne han til å ikke forvente noe oftere enn til jul og st.Hans! 0 Siter
flisa Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Samme her, det var i grunnen ganske klamt i lengden. Nå gjenstår det bare å venne han til å ikke forvente noe oftere enn til jul og st.Hans! Ja, tenker han også blir lettet! 0 Siter
MsSophie Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Besudlet og besudlet... spørs om det ikke var han som ble mest besudlet ;-) Vet ikke helt hva sånn skam er jeg???? "Vet ikke helt hva sånn skam er jeg????" Ikke jeg heller, egentlig:-) 0 Siter
Gjest Pausefiskebolla Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Kultur. Menn forventer en viss adferd fra visse damer, og kan ikke takle uventet adferd. Slike meldinger bør deles opp litt for å la den stakkars fyren tenke. Han blir forskrekket og usikker over uventet adferd, dermed har han ikke ferdig "oppskrift" som dekker, og han blir forlegen og tror kanskje du gjør narr av han. Life is a game, and it takes a lifetme to master. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Fikk meg en god latter når jeg så emnetittelen her - hvis budskap ikke -helt- reflekterer budskapet som selve innlegget har... I forhold til problemstillingen i innlegget, har jeg ikke noe godt svar gitt ;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 Fikk meg en god latter når jeg så emnetittelen her - hvis budskap ikke -helt- reflekterer budskapet som selve innlegget har... I forhold til problemstillingen i innlegget, har jeg ikke noe godt svar gitt ;-) Jeg så også det..Men forsent..;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.