Gjest Aimabel Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Er ender kanibaler? Satt ute å spiste kylling en dag og noen ender kom bort. Vi hadde ikke annet enn kylling, og ga den ene en bit. Det slukte den! Kylling og and er jo ganske likt, så jeg synes det var litt ekkelt. 0 Siter
Gemini Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Det er vel forskjell på hva den spiser når den blir gitt mat på den måten, og hva den faktisk hadde spist om den selv måtte skaffe mat til veie? Jeg aner ikke om ender kan være "kannibaler" jeg altså, men jeg tror ikke situasjonen du beskriver er representativ for å mene det ene eller andre. Om du så en and ta livet av en kylling og spise den (evt. spise en kylling som andre dyr hadde drept), så hadde det vært noe annet. En grillet/kokt/stekt bit av kylling er vel ikke like gjenkjenbart for en and? 0 Siter
flisa Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Du hadde sikkert spist en pølse i brød du også -- - -selv om den var laget av den sure naboen.... ("Stekte grønne tomater" er en morsom film -hehe) 0 Siter
Sofline Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Anda visste neppe hva den spiste. Jeg tror forøvrig ender er vegetarianere. 0 Siter
lex Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Dette må vel være en spøk? Hallo! Du kan da ikke mene at anda skulle kjenne igjen grillet kylling som en fjern slektning? I så fall trenger du mer kunnskap om dyr generellt - og ev. kannibalisme spesielt... 0 Siter
Freya Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Tja. Svanger spiser andunger. Hjelp, jeg har hørt at gravide får lyst til å spise mye rart altså, men andunger?! 0 Siter
Gjest barnemat Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Tja. Svanger spiser andunger. ...og barn spiser 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Hjelp, jeg har hørt at gravide får lyst til å spise mye rart altså, men andunger?! Uff da. Svaner spiser andunger da. ;o) 0 Siter
Sofline Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 ...og barn spiser Lurer på om italienere spiser italiensk salat.. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.