Lillemus Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 "Men når jeg er forelsket får jeg sommerfugler i magen når jeg tenker på ham, tenker på ham døgnet rundt, blir fjollete og tåpelig og vil ikke annet enn å være hos ham og med ham... )" Hvis det er slik det føles å være forelsket, har jeg ikke vært det siden jeg var 15. Hvordam føles det å være forelsket for deg da? Det er sikkert like mange måter å være forelsket på som det er mennesker i verden. ) 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Hvordam føles det å være forelsket for deg da? Det er sikkert like mange måter å være forelsket på som det er mennesker i verden. ) Jeg kan også få sommerfugler i magen når jeg tenker på noen eller møter noen. Men jeg tenker aldri på noen døgnet rundt, ikke føler jeg meg tåpelig, og ikke ønsker jeg heller å være hos ham hele tiden. 0 Siter
Chloe Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg ble i alle fall forelsket ved første blikk - det kan vel ikke kalles annet når man vil innuder HUDEN påvedkommende, krabbe inni hodet hans og plante seg der og rope: "SE MEG _ HER ER JEG" Det kalles galskap, det flisa!:oD Galskapen lenge leve! 0 Siter
flisa Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Det kalles galskap, det flisa!:oD Galskapen lenge leve! ja, og jeg gadd ikke ta pillene mine mot det 0 Siter
Sofline Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Hvordam føles det å være forelsket for deg da? Det er sikkert like mange måter å være forelsket på som det er mennesker i verden. ) Jeg henger meg på deg, Lillemus, forelskelse er sommerfugler i magen og alt som hører med... 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Jeg kan også få sommerfugler i magen når jeg tenker på noen eller møter noen. Men jeg tenker aldri på noen døgnet rundt, ikke føler jeg meg tåpelig, og ikke ønsker jeg heller å være hos ham hele tiden. Heldiggris 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Heldiggris Noen mener jeg er en heldiggris, og andre synes synd på meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.