flisa Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Ja jeg har vært en bruker av den medisinske tjenesten på dol. I tillegg har jeg skrevet mye om mine private problemer under forskjellige nick. Når webmaster legger ut om det så har jeg god grunn til å kritisere det. INGEN andre enn deg har inntrykk av at webmaster har lagt ut om dine medisinske problemer. Du prøver nå bare å dekke over at du bruker flere nick på de åpne fora -og jo mer du terper - jo fler vil se det. Kan du ikke denne gangen bare innrømme det? Webmaster hadde sikkert heller aldri skrevet dette om du ikke hadde spurt og forlangt å få et svar som alle kunne se. Du burde også være såplass klok at du skjønte du ville få sannheten, og tåler du ikke den så får du jo bare fortsette på mail - ikke her på åpent hvor alle kan se roinga di. Ingen har bebreidet deg for å ha brukt ulike nick - det er du sjøl som har kreket opp om dette. Om vi har gjettet på at det kunne være du som var "trollet" så har jo webmaster sagt at vi tok feil - og det godtar vi selvsagt. det er liksom ikke noe mer å debbatere.....om deg... 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg synes ikke du skal forsvinne fra forumet selv om det har vært slik det har vært i det siste. Takk skal du ha. Jeg har ikke sagt at jeg skal forsvinne fra forumet. Har ikke tatt noen beslutning derom. Jeg har sagt at min tro på seriøsiteten er svekket og jeg kommer aldri til å benytte meg av medisinsk tjeneste eller skrive om private, følsomme saker som jeg har gjort i stor grad før. Når det er sagt så hadde jeg stor nytte av det i mine lange sykdomsperioder. Den nytten kan lett forsvinne når jeg blir usikker på integriteten hos ansatte på dol. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 INGEN andre enn deg har inntrykk av at webmaster har lagt ut om dine medisinske problemer. Du prøver nå bare å dekke over at du bruker flere nick på de åpne fora -og jo mer du terper - jo fler vil se det. Kan du ikke denne gangen bare innrømme det? Webmaster hadde sikkert heller aldri skrevet dette om du ikke hadde spurt og forlangt å få et svar som alle kunne se. Du burde også være såplass klok at du skjønte du ville få sannheten, og tåler du ikke den så får du jo bare fortsette på mail - ikke her på åpent hvor alle kan se roinga di. Ingen har bebreidet deg for å ha brukt ulike nick - det er du sjøl som har kreket opp om dette. Om vi har gjettet på at det kunne være du som var "trollet" så har jo webmaster sagt at vi tok feil - og det godtar vi selvsagt. det er liksom ikke noe mer å debbatere.....om deg... Over og ut. Du kan gjerne slutte å debatere for min del. Jeg har fullt lov til å være uenig med deg som bare det, og den retten kommer jeg til å benytte meg av. 0 Siter
flisa Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Over og ut. Du kan gjerne slutte å debatere for min del. Jeg har fullt lov til å være uenig med deg som bare det, og den retten kommer jeg til å benytte meg av. Over og ut? - det bestemmer jeg selv - jeg morer meg jo av at du ikke gir deg - bedre er jeg ikke i varmen :-) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Over og ut? - det bestemmer jeg selv - jeg morer meg jo av at du ikke gir deg - bedre er jeg ikke i varmen :-) Du har ikke særlig lett for å gi deg heller;) Du foreslo å avslutte debatten ikke jeg. Jeg er ikke enig med deg. 0 Siter
flisa Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Du har ikke særlig lett for å gi deg heller;) Du foreslo å avslutte debatten ikke jeg. Jeg er ikke enig med deg. jeg foreslo ikke å avslutte - jeg skrev at det var ikke noe mer å debbatere. Man kan holde på lenge med bare luft. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 jeg foreslo ikke å avslutte - jeg skrev at det var ikke noe mer å debbatere. Man kan holde på lenge med bare luft. Jeg svarte deg at jeg var uenig. Det kan da umulig være vanskelig for noen at jeg har meninger. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 jeg foreslo ikke å avslutte - jeg skrev at det var ikke noe mer å debbatere. Man kan holde på lenge med bare luft. Jeg forstår det har vært mye underholdning her i helgen som jeg har gått glipp av? 0 Siter
Osiris Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Ja jeg har vært en bruker av den medisinske tjenesten på dol. I tillegg har jeg skrevet mye om mine private problemer under forskjellige nick. Når webmaster legger ut om det så har jeg god grunn til å kritisere det. Bebba- vi har fått med oss at du kritiserer webbis for en del. Du behøver ikke gjenta det gang etter gang. Vil du få folk til å bli sympatiske mot deg igjen, så må du bli litt sympatisk sjøl også. Da hjelper det ikke å trøtte ut folk med mange inlegg med samme innhold. 0 Siter
flisa Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg forstår det har vært mye underholdning her i helgen som jeg har gått glipp av? Ja, jeg trenger ferie snart jeg! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg benekter disse påstandene dine om å være den som bruker unødvendige krasse innlegg under "andre nick". "Falske nick" eksisterer ikke dersom det er lov å bruke forskjellige nick. Det må være nøye definert hva som oppleves som krasse svar, og jeg antar at webredaksjonen ikke er helt enig i alle slike saker. Å trekke dette frem på denne måten var helt unødvendig, spesielt etter at jeg har kritisert sterkt seriøsieten til dol som medisinsk forum. Kan godt gjenta at jeg kommer ikke til å bruke det igjen i noen slike sammenhenger. Hvis du misliker deg så sterkt her, hvorfor gidder du å være her lenger? Du gnåler jo om det samme om og om igjen for tiden.. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Hvis du misliker deg så sterkt her, hvorfor gidder du å være her lenger? Du gnåler jo om det samme om og om igjen for tiden.. ..tar tilbake det jeg skrev. Du bør være her! Endelig litt action!!! =D 0 Siter
flisa Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 ..tar tilbake det jeg skrev. Du bør være her! Endelig litt action!!! =D Vi må jo ha noen elendige liv når vi syns dette er action - -men det er det jo! YOHOOOO! ) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Vi må jo ha noen elendige liv når vi syns dette er action - -men det er det jo! YOHOOOO! ) Det kan vel knapt kalles et liv. Men pytt pytt.. så lenge vi har dol er det håp =) Det har vært stille lenge her! Nå er det endelig litt aktivitet =) 0 Siter
MsSophie Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Over og ut. Du kan gjerne slutte å debatere for min del. Jeg har fullt lov til å være uenig med deg som bare det, og den retten kommer jeg til å benytte meg av. Men hvordan kan du være uenig i klare fakta - det er kun du, og du alene som har proklamert at du har benyttet forumet i forbindelse med helsemessige spørsmål. Jeg hadde aldri forstått at du har slitt med noe av dette hadde det ikke vært fordi du selv har terpet på det i ca 150 innlegg snart. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg benekter disse påstandene dine om å være den som bruker unødvendige krasse innlegg under "andre nick". "Falske nick" eksisterer ikke dersom det er lov å bruke forskjellige nick. Det må være nøye definert hva som oppleves som krasse svar, og jeg antar at webredaksjonen ikke er helt enig i alle slike saker. Å trekke dette frem på denne måten var helt unødvendig, spesielt etter at jeg har kritisert sterkt seriøsieten til dol som medisinsk forum. Kan godt gjenta at jeg kommer ikke til å bruke det igjen i noen slike sammenhenger. Fatter ikke hva du hyler og skriker over. Det er du selv om drar fram alle dine medisinske problemer. Ikke webbis. Dessuten var det du som utfordret webbis i går, ikke webbis. Når du så får som du åpenbart fortjener hyler og skriker du ennå mer om dine hemmelige medisinske problemer som ingen andre enn du skriker om, mens du skjeller ut gud og hvermann. Du høres jo steike gal ut. 0 Siter
MsSophie Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Det kan vel knapt kalles et liv. Men pytt pytt.. så lenge vi har dol er det håp =) Det har vært stille lenge her! Nå er det endelig litt aktivitet =) ...det er jo alltids "kjedisbloggen" da....:-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Fatter ikke hva du hyler og skriker over. Det er du selv om drar fram alle dine medisinske problemer. Ikke webbis. Dessuten var det du som utfordret webbis i går, ikke webbis. Når du så får som du åpenbart fortjener hyler og skriker du ennå mer om dine hemmelige medisinske problemer som ingen andre enn du skriker om, mens du skjeller ut gud og hvermann. Du høres jo steike gal ut. Amen! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Fatter ikke hva du hyler og skriker over. Det er du selv om drar fram alle dine medisinske problemer. Ikke webbis. Dessuten var det du som utfordret webbis i går, ikke webbis. Når du så får som du åpenbart fortjener hyler og skriker du ennå mer om dine hemmelige medisinske problemer som ingen andre enn du skriker om, mens du skjeller ut gud og hvermann. Du høres jo steike gal ut. Du står aldri for noen av dine påstander og derfor er det liten grunn til å svare deg. Du høres ikke nødvendigvis gal ut, bare aldeles utrolig kjedelig. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Du står aldri for noen av dine påstander og derfor er det liten grunn til å svare deg. Du høres ikke nødvendigvis gal ut, bare aldeles utrolig kjedelig. Du har naturligvis helt rett. Det er jeg som ikke står for det jeg skriver. Ikke du som ikke forstår det som skrives, uansett hvor mange teskjeer du får det inn med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.