Gå til innhold

Ny start

Anbefalte innlegg

Gjest bebba
Skrevet

Men hvordan kan du være uenig i klare fakta - det er kun du, og du alene som har proklamert at du har benyttet forumet i forbindelse med helsemessige spørsmål.

Jeg hadde aldri forstått at du har slitt med noe av dette hadde det ikke vært fordi du selv har terpet på det i ca 150 innlegg snart.

Mine sykdommer som var opprinnelig grunnen til at jeg havnet har er ingen hemmelighet lenger. De har naturlig nok vært det før, og ikke minst alt det rundt dem.

• Svar 174
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

19

• flisa

13

• Goliath

13

• Prozak

13

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du står aldri for noen av dine påstander og derfor er det liten grunn til å svare deg. Du høres ikke nødvendigvis gal ut, bare aldeles utrolig kjedelig.

Heh? Han er vel definitivt en av de her inne som står for det han sier?

"...................................."

Gjest bebba
Skrevet

Du har naturligvis helt rett. Det er jeg som ikke står for det jeg skriver. Ikke du som ikke forstår det som skrives, uansett hvor mange teskjeer du får det inn med. :)

Du har ikke bevist påstandene om at jeg skriver fiktive tulleinnlegg, og til og med selv om webmaster skriver at jeg ikke har gjort det så fortsetter du og tar det ikke tilbake. Jeg forstår utmerket hva du skriver og synes det er dumt, barnslig og kjedelig.

mariaflyfly
Skrevet

Du har naturligvis helt rett. Det er jeg som ikke står for det jeg skriver. Ikke du som ikke forstår det som skrives, uansett hvor mange teskjeer du får det inn med. :)

Fullstendig enig. Egentlig burde jeg kanskje bare gi opp, jeg lurer på om det egentlig hadde vært det beste...

Gjest bebba
Skrevet

Heh? Han er vel definitivt en av de her inne som står for det han sier?

Beklager der er jeg ikke enig med deg. De påstandene han kom med i natt har han ikke stått for.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fullstendig enig. Egentlig burde jeg kanskje bare gi opp, jeg lurer på om det egentlig hadde vært det beste...

Hehe, tror jeg må gi opp jeg også. Jeg snakker til en låvedør.

Aner ikke hvor mange ganger jeg måtte repetere meg til det kjedsommelige i natt, og fikk tilbake hele tiden: "Nå må du stå for det du skriver. Du står ikke for det du skriver. Din løgner".

Menmen, hun var vel den eneste som ikke forsto hva jeg skrev, noe som resulterte i at hun begynte å rable på alle andre også. :)

Men nå gir jeg meg!

Skrevet

Beklager der er jeg ikke enig med deg. De påstandene han kom med i natt har han ikke stått for.

Noen eksempler? Og hvordan definerer du "å stå for"?

"..................................."

Skrevet

Mine sykdommer som var opprinnelig grunnen til at jeg havnet har er ingen hemmelighet lenger. De har naturlig nok vært det før, og ikke minst alt det rundt dem.

God dag mann - Økseskaft

Skrevet

Du har ikke bevist påstandene om at jeg skriver fiktive tulleinnlegg, og til og med selv om webmaster skriver at jeg ikke har gjort det så fortsetter du og tar det ikke tilbake. Jeg forstår utmerket hva du skriver og synes det er dumt, barnslig og kjedelig.

Men det du beskriver der har ingenting med "å stå for" det man sier å gjøre. Man trenger ikke å kunne bevise eller dokumentere en påstand for å stå for den. Å stå for noe betyr at man ikke forsøker å late som om man ikke har sagt det man sa i ettertid.

"....................................."

Skrevet

God dag mann - Økseskaft

Heh-heh. Det er helt fantastisk, er det ikke? :-)

"..................................."

mariaflyfly
Skrevet

Hehe, tror jeg må gi opp jeg også. Jeg snakker til en låvedør.

Aner ikke hvor mange ganger jeg måtte repetere meg til det kjedsommelige i natt, og fikk tilbake hele tiden: "Nå må du stå for det du skriver. Du står ikke for det du skriver. Din løgner".

Menmen, hun var vel den eneste som ikke forsto hva jeg skrev, noe som resulterte i at hun begynte å rable på alle andre også. :)

Men nå gir jeg meg!

Låvedør, ja, der sa du det! ;)

Jeg har sagt ting med teskje så forp*** mange ganger nå, at jeg gir opp. Tror jeg heller skal lene meg tilbake og følge moroa. Må bare hente meg kaffe først. Og en is, kanskje? ;)

Skrevet

Jeg har sagt ting med teskje så forp*** mange ganger nå, at jeg gir opp. Tror jeg heller skal lene meg tilbake og følge moroa. Må bare hente meg kaffe først. Og en is, kanskje? ;)

God idé :-)

"................................."

Gjest bebba
Skrevet

Men det du beskriver der har ingenting med "å stå for" det man sier å gjøre. Man trenger ikke å kunne bevise eller dokumentere en påstand for å stå for den. Å stå for noe betyr at man ikke forsøker å late som om man ikke har sagt det man sa i ettertid.

"....................................."

Jorden er flat og det står jeg for.

mariaflyfly
Skrevet

God idé :-)

"................................."

I den forstand at du er møkklei innlegga mine også? ;)

Skrevet

FÅ!

Skrevet

I den forstand at du er møkklei innlegga mine også? ;)

Nei, i den forstand at det er like greit å lene seg tilbake :-)

mariaflyfly
Skrevet

ja takk! :-)

Sørlandsis? Eller Lollipop? Har visst Friskis også, hvis det ike er tomt..

Skrevet

Jorden er flat og det står jeg for.

Du kan ikke stå for hvorvidt jorden er flat eller ikke. Du kan stå for påstanden, enten den er sann eller ikke. Du snakker så mye om intelligens for tiden, men jeg må si du skufer stort på akkurat det området nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...