Gå til innhold

Ny start

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Nei, i den forstand at det er like greit å lene seg tilbake :-)

"...................................."

Ahh, skjønner. *henter kaffe*

• Svar 174
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

19

• flisa

13

• Goliath

13

• Prozak

13

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Sørlandsis? Eller Lollipop? Har visst Friskis også, hvis det ike er tomt..

Sørlandsis :-)

Skrevet

Over og ut. Du kan gjerne slutte å debatere for min del. Jeg har fullt lov til å være uenig med deg som bare det, og den retten kommer jeg til å benytte meg av.

Det er vel den samme retten som de andre benytter seg av når det gjelder deg.

Men den retten ser det ut til at du mener kun er forbeholdt deg....eller...?

Ikke helt enkelt å forstå hva det egentlig er du er så missfornøyd med her....

Men du gjør det jo litt underholdende da:-)

Skrevet

Heh-heh. Det er helt fantastisk, er det ikke? :-)

"..................................."

Helt utrolig egentlig....:-)

Skrevet

Helt utrolig egentlig....:-)

Syns du og jeg har gjort dette før? :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

...det er jo alltids "kjedisbloggen" da....:-)

He he..Ja, så sant, så sant ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hva er det????

Jeg har egentlig ikke lov å si det, men siden det er deg;

Vi har sett på kjendisblogg på nettavisen (Aylar)

*rødme*

Men hysj hysj ;)

Skrevet

Jeg har egentlig ikke lov å si det, men siden det er deg;

Vi har sett på kjendisblogg på nettavisen (Aylar)

*rødme*

Men hysj hysj ;)

Dæven!

Gjest karamelle
Skrevet

Selvfølgelig ikke. Webmaster ser at to nick kommer fra samme konto (bortsett fra når idioten bruker flere kontoer) - vi kan ikke være så sikre.

Dessuten - det er ikke snakk om å "oute" nick for moro skyld her, det er snakk om å gjøre det når noen skaper så mye rot og uhygge som vedkommende har gjort de siste dagene.

"......................................"

Jammen det er da vel deg vi snakker om? Så da burde ikke du ha noe særlig stemmerett.

Skrevet

Jammen det er da vel deg vi snakker om? Så da burde ikke du ha noe særlig stemmerett.

Javvist - alle skjønner vel at det er jeg som er trollen...:-/

Det hadde vært rimelig patetisk, iom. at jeg er blant de som er minst begeistret for feigheten ved å bytte nick hele tiden. *sheesh*

Gjest karamelle
Skrevet

Javvist - alle skjønner vel at det er jeg som er trollen...:-/

Det hadde vært rimelig patetisk, iom. at jeg er blant de som er minst begeistret for feigheten ved å bytte nick hele tiden. *sheesh*

ja, selvsagt sier du det uttad.

Skrevet

Da får vi bare vente på Maiken da, hun kommer neppe til å gi seg - og hun er i tillegg den verste.

Skrevet

ja, selvsagt sier du det uttad.

Heh-heh...stikk, din lille fjott :-)

Hadde forøvrig vært interessant å se om du i det hele tatt har intellekt til å hoste opp en analyse eller en begrunnelse for hvorfor du mener det er meg. Enhver kan se på skrivestilen at det ikke er meg, tror jeg - uten at jeg har studert skrivestilen til denne trollen og sammenlignet med noen andre her.

Men for all del, som sagt - hva du tror og mener er noe jeg bryr meg nok om til å tørke meg bak med :-)

Gjest karamelle
Skrevet

Heh-heh...stikk, din lille fjott :-)

Hadde forøvrig vært interessant å se om du i det hele tatt har intellekt til å hoste opp en analyse eller en begrunnelse for hvorfor du mener det er meg. Enhver kan se på skrivestilen at det ikke er meg, tror jeg - uten at jeg har studert skrivestilen til denne trollen og sammenlignet med noen andre her.

Men for all del, som sagt - hva du tror og mener er noe jeg bryr meg nok om til å tørke meg bak med :-)

Det er ikke noe problem å legge om skrivestilen da. Og av deg lyser det jo gjennom at du ikke er helt god til vanlig heller.

En som ikke greier å komme med noe bedre enn fjott, viser jo det meste av sin intelligens...

Skrevet

Det er ikke noe problem å legge om skrivestilen da. Og av deg lyser det jo gjennom at du ikke er helt god til vanlig heller.

En som ikke greier å komme med noe bedre enn fjott, viser jo det meste av sin intelligens...

Heh-heh...det du har kommet med her gjør at "fjott" er en helt relevant beskrivelse.

Du tror vel ikke jeg gidder å sitte her og forsvare meg mot at en drittunge får en idé om å anklage meg for å være trollen? *ler*

"....................................."

Skrevet

Da får vi bare vente på Maiken da, hun kommer neppe til å gi seg - og hun er i tillegg den verste.

....trengte visst ikke vente lenge heller....

Skrevet

Heh-heh...det du har kommet med her gjør at "fjott" er en helt relevant beskrivelse.

Du tror vel ikke jeg gidder å sitte her og forsvare meg mot at en drittunge får en idé om å anklage meg for å være trollen? *ler*

Drittungen er helt klart inhabil.. :-)

Gjest karamelle
Skrevet

Det er jo nettopp det du gjør.. fjott!

Gjest ikke signatur
Skrevet

....trengte visst ikke vente lenge heller....

hvor herjer hun nå da? (så jeg ikke svarer)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...