Gjest Moderator Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Da bør det jo være helt greit for alle å oute alle de vi tar i å bruke andre nick og da? Det skjer jo titt og ofte vi kjenner igjenen fast som bruker et annet nick. Vennligst kntakt oss på mail 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Låvedør, ja, der sa du det! Jeg har sagt ting med teskje så forp*** mange ganger nå, at jeg gir opp. Tror jeg heller skal lene meg tilbake og følge moroa. Må bare hente meg kaffe først. Og en is, kanskje? Det var en god idè. Jeg skal kjøpe meg en is og lene meg tilbake selv. 0 Siter
Prozak Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Det er jo nettopp det du gjør.. fjott! Nei, det er det ikke. Forsøk å bruk innsiden av hodet nå. Dessuten - du har forlengst avslørt hvem du er. "...................................." 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Du har ikke bevist påstandene om at jeg skriver fiktive tulleinnlegg, og til og med selv om webmaster skriver at jeg ikke har gjort det så fortsetter du og tar det ikke tilbake. Jeg forstår utmerket hva du skriver og synes det er dumt, barnslig og kjedelig. Ber du om å bli outet eller? 0 Siter
Goliath Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Syns du og jeg har gjort dette før? Det har du helt rett i at vi har gjort - med den samme personen men et annet nick:-) 0 Siter
Goliath Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Det er ikke noe problem å legge om skrivestilen da. Og av deg lyser det jo gjennom at du ikke er helt god til vanlig heller. En som ikke greier å komme med noe bedre enn fjott, viser jo det meste av sin intelligens... Det ser ikke ut til at du er i stand til å legge om skrivestilen din i hvert fall...he-he... Ikke særlig "oppegående"....:-) 0 Siter
Gjest karamelle Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Det ser ikke ut til at du er i stand til å legge om skrivestilen din i hvert fall...he-he... Ikke særlig "oppegående"....:-) hehe.. nei det tror vel du, men det er vel derfor ingen har funnet de to vanlige nickene mine da? *lol* 0 Siter
Goliath Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 hehe.. nei det tror vel du, men det er vel derfor ingen har funnet de to vanlige nickene mine da? *lol* Og hvorfor tror du ikke at flere her inne for lengst har gjort det? At de ikke outer deg betyr ikke at de ikke vet vilke andre nick du ofte bruker..... 0 Siter
Gjest karamelle Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Og hvorfor tror du ikke at flere her inne for lengst har gjort det? At de ikke outer deg betyr ikke at de ikke vet vilke andre nick du ofte bruker..... Det ser man på kommunikasjonen man har. De hadde neppet skrevet med meg om de visste... Siden de er så hysteriske mener jeg. 0 Siter
Goliath Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Det ser man på kommunikasjonen man har. De hadde neppet skrevet med meg om de visste... Siden de er så hysteriske mener jeg. Den eneste som i de siste dagers tråder her har utvist hysteri, er du - i dine ulike nick...:-) 0 Siter
Gjest karamelle Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Den eneste som i de siste dagers tråder her har utvist hysteri, er du - i dine ulike nick...:-) hehe.. tror du ja.. litt gøy å få æren for all moroa da, men dessverre er det nok ikke min ære... 0 Siter
Goliath Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 hehe.. tror du ja.. litt gøy å få æren for all moroa da, men dessverre er det nok ikke min ære... Ære og ære.... Men er du stolt av det så vær så god. Det forundrer meg for så vidt ikke....:-) 0 Siter
Gjest karamelle Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Ære og ære.... Men er du stolt av det så vær så god. Det forundrer meg for så vidt ikke....:-) Nei, stolt og stolt, du vet hva ordet betyr vel? Man kan få æren eller skylden for ting. Vil ikke akkurat bruke ordet skyld om det jeg har gjort. Men når folk legger sammen alt det folk har gjort her inne og krediterer meg så blir det endel. Utrolig hvor naive folk er når de tror det er EN person som gjør all dritten. Men jeg bryr meg lite om det, legg skylda på meg hvis det hjelper noen. 0 Siter
Gjest butane Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Nei, stolt og stolt, du vet hva ordet betyr vel? Man kan få æren eller skylden for ting. Vil ikke akkurat bruke ordet skyld om det jeg har gjort. Men når folk legger sammen alt det folk har gjort her inne og krediterer meg så blir det endel. Utrolig hvor naive folk er når de tror det er EN person som gjør all dritten. Men jeg bryr meg lite om det, legg skylda på meg hvis det hjelper noen. Kanskje du burde finne på noe ennet å ta deg til. Finn deg en jobb f.eks? 0 Siter
Gjest karamelle Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Kanskje du burde finne på noe ennet å ta deg til. Finn deg en jobb f.eks? Hvorfor skal jeg skille meg ut.. 0 Siter
Gjest butane Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Hvorfor skal jeg skille meg ut.. Du er en kvise på samfunnets rumpe altså?;0) 0 Siter
Goliath Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Nei, stolt og stolt, du vet hva ordet betyr vel? Man kan få æren eller skylden for ting. Vil ikke akkurat bruke ordet skyld om det jeg har gjort. Men når folk legger sammen alt det folk har gjort her inne og krediterer meg så blir det endel. Utrolig hvor naive folk er når de tror det er EN person som gjør all dritten. Men jeg bryr meg lite om det, legg skylda på meg hvis det hjelper noen. Jeg vet ikke hva du bryr deg om - annet enn å forsøke å gjøre deg "interessant" her gjennom en rekke merkelige innlegg. Eller så tar du deg selv svært mer høytidelig og seriøst enn hva de fleste andre her gjør:-) 0 Siter
Gjest Iznowgood_007 Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Jeg ser at jeg ikke har gått glipp av så mye interessant i det siste... 0 Siter
Gjest karamelle Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Du er en kvise på samfunnets rumpe altså?;0) sikkert.. jeg er alt dere vil jeg.. Det virker som det hjelper dere å komme litt opp av søla om dere kan dra meg litt ned, så versågod. 0 Siter
Gjest karamelle Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Jeg vet ikke hva du bryr deg om - annet enn å forsøke å gjøre deg "interessant" her gjennom en rekke merkelige innlegg. Eller så tar du deg selv svært mer høytidelig og seriøst enn hva de fleste andre her gjør:-) poenget som ingen greier å ta er at det ikke er jeg som skriver alle disse innleggene.. men så høy IQ har nepe alle DOL'ere tilsammen at de greier fatte det... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.